Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Update!


De voorjaarsvakantie komt er alweer bijna aan! En een keer in de zoveel tijd doe ik een kleine update voor jullie. Ik heb wat dingetjes die ik aan jullie wil melden, dus lees gauw mee!



De meesten van jullie weten dat ik nog op school zit. Over 2 jaar zit ik op het mbo als het verder goed gaat met school en als ik mijn examens haal. Ik moet op dit moment heel veel leren. Als jullie het niet weten, of wel, ik heb net een toetsweek gehad. Daar boven op heb ik ook nog tussendoor ontzettend veel toetsen waar ik goed voor moet leren. De cijfers die ik nu haal, gaan mee in mijn examen. Dus deze week kreeg ik mijn tweede rapport mee van dit jaar. Ik ben er niet tevreden over, er staat veel onvoldoendes op, terwijl ik weet dat ik het beter kan!

Nu het wat rustiger is met mijn school en toetsen, wil ik weer wat meer artikelen plaatsen voor jullie. Ik weet dat ik me wat meer moet richten op school, maar zo af en toe word ik er echt helemaal gek van en wil ik me ook wat meer richten op jullie! Op mijn blog natuurlijk! En als jullie het misschien wel gemerkt hebben, de kwaliteit van de product foto's zijn veel beter geworden. Begin December heb ik een nieuwe mobiel gekregen voor mijn verjaardag, een Samsung Galaxy S3. Eigenlijk is die camera echt heel heel heel fijn! Hij maakt hele mooie scherpe foto's.

Ik heb het wat drukker dan normaal gehad op school. Ik moet me echt beter richten op school vind ik zelf. Hebben jullie misschien nog wat ideetjes die jullie graag willen zien? Ik ben de laatste tijd ook deels erg inspiratieloos. Ik weet niet zo goed waar ik het over moet hebben.

Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben!
Hoe gaat het met jullie?
-----------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x