Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

5 producten waar ik niet zonder kan..


Mensen vragen me soms wel is wat mijn hobby nou eigenlijk is.. Als ik dan vertel hoeveel nagellakjes ik heb, kijken ze me raar aan..



Het leuke aan make up is dat je zó ontzettend veel producten kan testen. Zó ontzettend veel soorten kleuren heb je. Met glitters of zonder glitters, een matte kleurtje of een shimmer kleurtje. Als je zoveel hebt, is het eigenlijk wel moeilijk om favorieten eruit te pikken.. Wat zijn nou mijn producten waar ik niet zonder kan? Lees gauw verder voor mijn antwoord op deze vraag!

1. Essence all about matt! Fixing compact powder.

Een paar maanden geleden kocht ik deze witte poeder voor 2 á 3 euro bij de Kruidvat. Ik had al veel bloggers over deze poeder horen praten, alleen maar positieve dingen eigenlijk. Ik wilde het ook wel eens proberen! Makkelijk verkrijgbaar, deze poeder! Ik nam hem mee, met nog een poederkwast van Essence. En wat bleek?! Het is zo'n fijn product voor over je foundation! Vooral voor mijn T-zone is het perfect en ideaal. Het is spul dat je foundation minder laat glanzen. Matt maakt dus. De poeder is wit, als je hem zo ziet. Maar als je hem goed afpoederd op je gezicht word hij transparant. Inmiddels heb ik de pen (of pan) al geraakt hihi! Zo nu en dan als die bijna op is koop ik er weer een back up bij! 

2. Wimperkruller van de Primark.

Primark was altijd al een winkel geweest waar ik heel graag een keer naar toe wou. De shoplogs die ik dan zag, het zag er zo tof uit! Vorig jaar was mijn eerste keer dat ik naar de Primark ging, ergens in een vakantie. Daar kocht ik deze wimperkruller. Ik was trouwens de eerste keer in de Primark in Zaandam! En ik ben inmiddels al een tweede keer in een Primark geweest. Een paar weken terug in Rotterdam. Wimperkrullers had ik toen eigenlijk nog nooit gebruikt. Stiekem vond ik het in het begin wel een beetje eng om hem voor het eerst te gebruiken. Maar nu kan ik echt niet meer zonder.. Hij maakt de vorm van je wimpers zo mooi, geeft zo veel volume! Echt ideaal.

3. Essence Get BIG lashes Triple 3 BLACK mascara.

Essence get big lashes triple 3 black mascara is een nieuwe mascara in het vaste assortiment van Essence. Ik kocht deze mascara vorige week in mijn Kruidvat in de buurt die nog maar net geopend is! Het is echt een aanrader. Hij geeft krul, pikzwarte kleur af, en nog eens volume. Wat wil je nog meer van een fijne mascara? En dát allemaal van Essence! Als die op is, zou ik hem zeker op nieuw willen kopen!


4. Miss sporty cat's eyes liner.

Ik gebruik met alle liefde iedere dag eyeliner, maar heb er niet altijd de tijd voor. Ik heb al zoveel verschillende eyeliner uitgeprobeerd.. Laatst schrok ik wel even, de stift deed een beetje pijn op mijn ooglid, het prikte.. Gelukkig ging die pijn al gauw weg. Je kunt hem kopen bij de DA drogist of de Etos. Ik gebruik de kleur 001 Black en deze is perfect voor mij. Ik heb tot nu toe nog nergens anders een fijne stift eyeliner gevonden dan deze. De dekking is goed, hij blijft lang zitten. Hij werkt goed als je door de stromende regen hebt gefietst, zit er nog gewoon helemaal op. Echt een aanrader wat mij betreft! 



5! Essence i love stage eyeshadow base.

Ik kan geen oogschaduw aanbrengen zonder een goede oogschaduwbasis. Ik was op zoek naar een goede oogschaduwbasis, redelijke budget, en toch kwam ik weer uit op een van Essence.. Het is als een soort crème die je goed uitwrijft op je oogleden en in je crease. Mijn oogschaduw zit niet meer in de lijntjes en de kleuren komt zo veel mooier over! Ik koop deze ook zeker opnieuw!

Dit zijn mijn ultieme favorieten, wat zijn die van jouw? :))
---------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x