Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Only you. Make up palette


Gek genoeg kan ik nooit genoeg krijgen van oogschaduws. Het komt altijd van pas, voor bijvoorbeeld een mooie ooglook voor een feestje of voor kerst! Deze versie van Only You. mocht dan zeker niet in mijn stash ontbreken!





Ook al was hij wat aan de prijzige kant, zo nu en dan mag het ook wel, hihi! Het allereerste wat me opvalt is dat de verpakking zo gaaf is! Die kleuren op de verpakking maken 'm zo veel leuker.



De verpakking zit vol vrolijke kleurtjes die zorgen voor een bijzondere, maar gave verpakking. Iets extra's.





Over de verpakking van het product zelf ben ik erg enthousiast! De zwarte, matte kleur geeft het een wat luxere uitstraling.




Doordat het kwastje erbij zit is het zeker weten handig voor onderweg. Persoonlijk vind ik de kwastjes die er meestal bij zitten niet zo fijn.. Beetje goedkope troep eigenlijk.





Ook de pigmentatie is echt geweldig! Wel een minpuntje is dat de donkergroene kleur poederig is. Verder is alles echt heel mooi! En dat mag ook wel voor die prijs, hihi. (En de lipgloss'es zijn plakkerig ja, haha).

Only you. Make up palette - Te koop bij de ICI Paris XL
Voor €8,40