Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Steden waar ik nog heel graag heen wil.


Over de wereld reizen is 1 van de dingen die ik nog wil doen in mijn leven. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik niet vaak op vakantie ga, want ik ga dat wel, alleen blijven we vaak rondom NL, België en Duitsland.



Ik vind het leuk om andere bepaalde populaire bestemmingen te ontdekken. Het gevoel dat ik in een andere (stad) of land ben is echt geweldig. Ik weet nog wel, vorig jaar 2014, ben ik met mijn klas naar Parijs geweest. Dat was echt een van de meest mooie reizen tot nu toe.


1. Amerika

Naast ik in Parijs ben geweest, zou ik ook nog heel graag een keer naar Amerika willen. Het lijkt me geweldig om te genieten van al die mooie bergen. Las Vegas.. Wauw, daar wil ik écht een keertje zijn geweest.


2. Parijs

Vorig jaar ben ik in Parijs geweest, en als je daar bent, gaat de tijd zo enorm snel! Mijn bezoekje aan Disneyland Parijs was een en al plezier. Ik wil nog een keer naar de liefdesbrug, nog een keer de Eiffeltoren beklimmen en nog een keer flink winkelen! Dit reisje werd mij mogelijk gemaakt door school, maar ook vooral door mijn ouders. Hopelijk duurt het niet lang meer voordat ik er weer heen kan, want ik sta te popelen!


3. Londen

Dit is een van de steden die mij ook mogelijk werd gemaakt door mijn eigen school. In eerste instantie had ik gekozen voor Londen i.v.m de Primark, Big Ben enzovoort. Maar toen besefte ik dat je met een trein onder de grond gaat en dat leek voor mezelf niet een heel slim plan. Als eerst vind ik het helemaal niet fijn om met de trein te reizen, laat staan dat je urenlang onder de grond zit wat ik al een enge gedachte vind. Vorig jaar koos ik daarom toch voor Parijs. En ik ben zeker verliefd geworden op die stad.

Waar willen jullie nog graag naar toe?

Xxx