Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Favoriet: Essence Stay concealer 16h.


Toen ik me deze week aan het opmaken was besefte ik eigenlijk hoe fijn ik deze concealer vind. Deze concealer kocht ik ongeveer zo'n 2 weken geleden. Voor het eerst, omdat het ein-de-lijk mijn huidskleur was!



Na de eerste keer dat ik hem gebruikte ben ik er een beetje aan "verslaafd" geworden. Mijn vorige favoriete concealer was van de Action, van Max & More. Maar vanaf de dag dat ik die niet meer kan kopen, was ik hopeloos. En op zoek naar een andere concealer.. Alles afgeweest, en eindelijk de juiste kleur gevonden.





Zoals je ziet is de kleur behoorlijk dekkend. En dat vind ik juist een "punt" die een concealer wel moét hebben.

De concealer kan je op verschillende manieren aanbrengen, maar ik doe het liefst hewoon met mijn vingers en die applicator die erbij zat.

En dit voor €2,59. Op zich een koopje!

Liefs,
Demi.