Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mini shoplog! - Primark Enschede


Heyhoi! Ik heb al zo lang niks meer geplaatst.. Mijn examens zijn voorbij! Ik heb er echt een goed gevoel over. En nu me focussen op de leukere dingen in het leven! Maargoed..



Voordat mijn examens begonnen, was ik er een weekje tussenuit geweest met mijn gezin, aldus mijn ouders en mijn broer en hondje. Even een weekje ertussen uit. En vooral dat ik even niet aan school hoefde te denken. We zaten in "De Hellendoornse Berg" van Landal. Echt, wat heb ik het geweldig leuk daar gehad. Leuke boerse huisjes, en vooral een leuke omgeving rondom het park.

Ook zaten we vlak naast Enschede! De Primark! Ik was zo blij, eindelijk weer is naar de Primark. Want wow, het was wel zo lang geleden dat ik daar was geweest. Aangezien ik in Friesland woon, heb ik weinig Primarken in de buurt. Maargoed. We gaan beginnen!




Zoals ik al zei, ik kom echt niet vaak bij de Primark. Daarom wou ik deze keer flink wat geld uitgeven. Al hoewel, ik had niet een hoog budget. Als eerste kwam ik bij de sportafdeling. Daar zag ik wat sportbeha's hangen. Ik vond het wel een beetje rommelig, alle beha's hingen door elkaar en het was eigenlijk amper overzichtelijk.

Ik kocht deze zalmroze, en vooral om de kleur. Lekker zomers! Hier betaalde ik €4,00 voor. Daarnaast draag ik niet graag sportbeha's zonder een cup erin, dus het liefste doe ik deze vaak over mijn eigen beha heen. Zodat je al die randjes maar niet kan zien!





Eindelijk vond ik iets met een kraagje bij de Primark! Ik zocht al zolang naar een shirt, een blouse of iets dergelijks met een kraagje. Ik had het 1 keer is gepast bij de C&A en ik vond het zo leuk staan. Ik ben groot fan van blousjes, streepjes en kraagjes! Dus dit vond ik het pérfecte ding!

Maar.. toen ik weer in het huisje kwam, pakt in deze blouse uit de tas en toen knapte het elastiekje. Heel erg jammer. Maarja, mijn moeder gaat hem nog proberen te maken en anders is het wel zonde. Hier betaalde ik €12,00 voor!



Dit shirt! Hier voor ging ik naar de Primark, misschien een beetje kinderachtig. Maar ik vind 'm zo zo geweldig! Ik heb hem al 2x gedragen dus het prijskaartje is er al af. Maar zo ver ik weet betaalde ik hier €8,00 voor.





En als laatste wou ik nog heel graag een klein, subtiel kettinkje. En toen kwam ik deze tegen! Echt superleuk. Heb hem nog niet goed kunnen combineren, maar komt vast wel goed!

Wat was jouw laatste aankoop?

--------------------------------------------