Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Update | Waar was ik al die tijd?


De afgelopen 3 weken heb ik niks van me laten horen op mijn blog.. Oeps!



Maar ik begin vanaf deze maand, december 2016, weer aan een nieuwe start! Ik wil zo vaak mogelijk bloggen voor jullie, maar helaas is dit niet altijd zo gemakkelijk gedacht.. Door mijn opleiding was ik de afgelopen weken alleen maar aan examens bezig. Daarnaast werd ik vorige week ziek, ik was heel erg moe, had buikpijn en was heel erg verkouden. Ik doe dan eigenlijk zo min mogelijk dingen op zo'n dag en laat social media, en in dit geval mijn blog even rusten.

Wel met pijn in mijn hart, want ik wil gewoon heel graag artikelen voor jullie maken.. En ik baal er altijd van als dit niet lukt om wat voor reden dan ook. Het gaat nu iets beter! Ik heb een vaste planning gemaakt waardoor ik verder kan werken waar ik gebleven was. Ik ben zelfs deze week de stad in geweest!

De kinderen op mijn stage zijn in deze periode ook heel erg druk, door Sint Maarten, Sinterklaas en natuurlijk kerstmis wat eraan komt! Daardoor was ik steeds in het begin van de week erg moe.

Vanaf volgende week kun je dus weer artikelen verwachten en ik kan je zeggen dat er hele leuke aan komen! Stay positive! 

Tot volgende week...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x