Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Music of the moment! #4.


Music of the moment! Het is weer eens tijd voor een gloednieuwe music of the moment. Ik heb de laatste gedaan in november 2013. Heel lang geleden dus..

Ik ben zo'n iemand die van heel veel verschillende muziek houd. Ben jij benieuwd? Lees dan gauw mee! Ik luister op dit moment heel veel naar Hardcore, Hardstyle, maar ook naar veel Boybands, gewone top 40 muziek en mijn idolen.


B brave - Als je van mij bent.
Dit lied is geweldig. Zo leuk vind ik B brave nou. Zelf ga ik binnenkort naar een concert van hun, dus dat is al helemaal geweldig! Hij is zo perfect. Na "bij mij" ben ik weer helemaal verliefd op dit liedje. 



Ed Sheeran - I see fire.

Die naam raakte me al een beetje. Ik hoorde dit liedje steeds en steeds vaker en begon hem eigenlijks steeds leuker te vinden. Maar kon er niet zo gauw achterkomen hoe hij heette. Totdat ik hem zag in de top 50. Het is een liedje die ik echt waardeer en op dit moment heel veel luister.


Rather be - Clean bandit.

Dit nummer is GE WEL DIG! Hier word ik zo ontzettend blij van op de een of andere manier. Heerlijk nummer om helemaal los op te gaan!


W&W - Bigfoot.

Lekkere dansnummers! Dit liedje vind ik zo'n mooie beat hebben. En sinds een tijdje terug is dit een van mijn favoriete housetracks!


Say Something - A great big world.

Het gevoel dat dit liedje mij geeft is verschrikkelijk mooi. Zeker dit nummer vind ik erg emotioneel. 



Can't Remember To Forget You - Rihanna & Shakira.

Super chill nummer!

--------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x