Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn keuze om... mijzelf niet meer te verschuilen in 'n ander


Om eerlijk te zijn heb ik hier nooit eerder over na gedacht, om over te stappen naar 'mijn echte persoonlijkheid.'



Ik volg andere bloggers al een hele lange tijd, en al die bloggers, die hadden 'n mooie layout op hun website, maar ook hun eigen naam, en een foto van hunzelf. Maar ik mocht dit nooit.. Ik mocht nooit mijn eigen naam gebruiken op computerspelletjes, of gewoon in het algemeen op het internet. Ik begon hier serieus over na te denken toen ik dit bij steeds meer bloggers zag.

Een vriendin vertelde me dat ze het nooit begreep, waarom ik 'Demi' altijd gebruikte als mijn eigen naam. Of dat eigenlijk nooit iemand echt kon zien wie ik was. Op dat moment kwam ik erachter dat ik mijzelf niet was.. Terwijl ik dat wel heel graag wou!

Ik was eerste van plan, om het stiekem te doen. Mijn blognaam bleef gewoon hetzelfde, 'Beautyvanmij.' Maar overal, waar ook maar 'Demi' stond, ik wilde het gewoon compleet weg hebben. Later besloot ik het toch maar met mijn ouders over te hebben. Mijn layout van mijn website veranderde, en uiteindelijk stond er onder elk bericht: 'geplaatst door: Fardau Bakker.' Hier kwam ik niet meer onderuit..

"Waarom heette ik in 2013/2014/2015 Demi en nu ineens Fardau? Heb jij twee namen?"
Ten eerste kreeg ik deze vraag echt ontzettend vaak van mensen om mij heen. Er zijn genoeg leugens die ik moest vertellen, en ja, zelfs aan mij vriendinnen. Omdat ik mij ervoor schaamde dat ik niet met mijn eigen naam, op mijn EIGEN website mocht.. Daarom werd het eind 2015, begin 2016 tijd voor een grote verandering. Ik was stiekem ook wel bang dat mensen mijn naam raar zouden vinden.. Of mensen mij zouden beoordelen op mijn uiterlijk!

Alles wat ik nu heb veranderd is definitief. Ik heet geen Demi, en nee, het is ook niet mijn tweede naam.. Dit betekent dat ik Fardau heet, en mijn eigen foto's staan er nu ook eindelijk op!

"Heb je veranderingen opgemerkt?"
Ja, dat heb ik zeker weten gemerkt. Ik schaamde me op een gegeven moment er niet meer voor.. Mijn blog groeide enorm hard, en nu nog steeds.. Ook ben ik er heel erg trots op hoe mijn blogfoto's nu zijn en toen ik net begonnen was. Ik ben alleen soms nog onzeker over mezelf, maar ik ben supertrots op mijn website!

Ik wist eerst nog niet zeker of ik dit zou veranderen, ineens zou mijn naam 'Demi' ineens in 'Fardau' staan onder alle blogposts.. Maar, ik voel me er goed bij dat het nu anders is. Mijn ouders kijken zo af en toe op mijn blog, en die zijn ook zeer trots op mij.

Ik hoop dat je nu je antwoord op je vraagtekens hebt gekregen. Eigenlijk wil ik jullie het meeste bedanken, voor alles.

Love, 
Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x