Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn wishlist. ł Top 5


Het leek me leuk om weer is een keer mijn wishlist met jullie te delen! Vroeger maakte ik ook echt áltijd lijstjes, bijvoorbeeld voor sinterklaas. Tegenwoordig probeer ik steeds meer te sparen, maar zo nu en dan lukt het me niet, haha.




ł Op nummer 1 op mijn lijstje staan toch echt een nieuw paar uggs. Classic short wil ik heel graag hebben, in het zwart of in het bruin. Dit staat al heel lang hoog op mijn wishlist, omdat mijn uggs die ik nu heb (mini bailey button) me een beetje zat worden.

ł Cozy socks zijn in de winter echt geweldig. Ze zijn zo enorm zacht en warm! De keuze aan cozy socks is ook altijd eindeloos. Stipjes, streepjes, een printje of gewoon neutraal. Tijd om een paar nieuwe aan te schaffen!

ł Naast de cozy socks staan de bootschoenen van de H&M ook al heel lang op mijn wishlist. Wederom een hele leuke schoen, alleen ik vind hem eigenlijk wat te koud voor de komende winter. Maar ik denk er nog even over na of ik ze ga kopen, hihi!

ł Het een na laatste item op mijn verlanglijstje, is een sweater! En alweer van de H&M ja, haha. Ik heb al 1 zo'n soort sweater in mijn kast hangen van de H&M, een zwarte waar dan Brooklyn op staat. Die kan je hier vinden. En de sweater die ik zo leuk vind en ik binnenkort misschien wel ga halen kan je hier vinden.

ł Als allerlaatste staan er nog een aantal telefoonhoesjes op mijn wishlist. Mijn hoesjes bestel ik 9 van de 10 keer tegenwoordig heel veel bij miniinthebox!

Liefs, 
Demi