Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

200e post! + update! - EXTRA -


Even een snelle blog opdate tussen deze vieze, regenachtige dag door! Zoals vele andere mensen merk ik dat het nu zomervakantie is mijn bezoekers aantallen een groot stuk afnemen..



Iedereen gaat lekker op vakantie of gewoon buiten genieten. En ik vind het helemaal terecht! Ik vind het dan wel weer zonde dat mijn blogposts minder gelezen worden, dus daarom ga ik in deze vakantie periode van drie naar twee blogposts per week. Elke zondag en donderdag. Dit geeft mij ook weer meer tijd om lekker uit te rusten en te werken, want morgen is mijn ''werk'' vakantie voorbij! Eind augustus, begin september hervat ik weer het normale bloggen, dus drie keer per week!

En nog een klein dingetje, haha! Ik weet het inmiddels al een tijdje, maar ik ben geslaagd !! Ik heb zo'n 2 weken geleden mijn diploma ondertekend. En wat ben ik ongelooflijk trots.. Ik heb een hele zware tijd achter de rug (privé), maar toch stond ik daar. Ik heb mijn VMBO - kaderberoeps diploma ondertekend!

En na de vakantie op naar het MBO! Ik ga niveau 3 doen, pedagogisch medewerker!

Geniet van je vakantie of werkze!

-------------------------------------------

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x