Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Zwitsal Op 't wangetje


In het najaar kan mijn droge huid wel wat extra verzorging gebruiken. Een crème is dus zeker geen overbodig dingetje!



Het liefste gebruik ik een crème die lekker ruikt en niet al te simpel is zoals een crème zonder parfum en zonder geuren. Daarnaast vind ik het ook belangrijk dat hij snel intrekt, en niet vettig aanvoelt op mijn huid. Omdat ik vast niet de enige ben die van Zwitsal houd, heeft Zwitsal een crème uitgebracht voor op de huid, die bescherming geeft tegen weer en wind. Maar maakt Zwitsal zijn belofte ook waar?

De crème zit in een tube van 100 ml en heeft een gemakkelijke klikdop. De verpakking is typisch Zwitsal: geel en er staat een baby'tje op!

Dit zegt Zwitsal over de crème:

''Zwitsal Op 'T Wangetje beschermt het gezichtje van je baby tegen pure wind en kou. Deze crème is extra verrijkt en helpt daardoor schrale wangetjes te voorkomen.''


De Zwitsal crème heeft een handige klikdop!


Verder ziet de ingrediëntenlijst er ook prima uit.




De crème heeft een witte textuur en is makkelijk smeerbaar. Je hebt niet heel veel product nodig om je gezicht mee in te smeren. Klopt het dat de crème mijn gezicht beschermd tegen weer en wind? Ja, dat is zeker weten zo! Het duurt zo'n 30 seconden à 1 minuut tot dat de crème volledig ingetrokken is in mijn gezicht. Daarna voelt mijn gezicht hartstikke zacht aan. Er blijft in het begin een plakkerig laagje achter, maar na een tijdje is dat weg. De geur is niet te overheersend, maar wel lekker een Zwitsal baby geurtje!


Ik vind de Zwitsal Op 'T Wangetje heel erg fijn! Het plakkerige gevoel in het begin moet je maar een beetje negeren. Dat trekt na 2 à 3 minuutjes wel in. Verder heb ik geen minpunten te melden. De crème ruikt super lekker naar Zwitsal en maakt mijn huid heerlijk zacht!

De Zwitsal Op 'T Wangetje kost €1,99 (100 ml) en is te koop bij de Big Bazar. 

Lijkt deze crème ook iets voor jou? 

Veel liefs,
Fardau xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x