Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Favoriete kleding items | Zwart


Ik kan niet genoeg krijgen van zwarte kleding items.. En ik blijf het opnieuw kopen.. oeps?



Mensen zeggen vaak dat zwart mijn favoriete kleur is.. Alleen ik vind zelf van niet! Zwart is gewoon een kleur die je alle 4 de seizoenen kunt blijven dragen, zo gemakkelijk en fijn! Ik heb veel items in de kleur zwart.. Variërend van haaraccesoires, jurkjes, tops, blazers en natuurlijk broeken.

Ik heb al voor een lange tijd geen fashion gerelateerde artikel online gezet, dus dat word wel weer eens tijd! Vandaag laat ik je mijn 5 favoriete, zwarte kleding items van dit moment zien!

Bij veel mensen behoord zwart niet tot de kleuren, maar persoonlijk vind ik van wel. Ik heb zelfs een zwarte nagellakje. Alleen dat vind ik vaak too heavy om bijvoorbeeld naar school te dragen.



Kenzo t-shirt (United Wardrobe)

We beginnen met mijn meest geliefde top van dit moment. Dit t-shirt heb ik besteld via de app United Wardrobe. Met deze app kan je tweedehands kleding gerelateerde items kopen van een ander. Een soort van marktplaats, maar dan alleen met kleding en schoenen. Heel leuk! Ik draag deze top meestal in mijn zwarte highwaisted jeans, met een bordeauxrode bomberjack eroverheen. 


T-shirt met pailletten (H&M)

Dit shirt is pure liefde op het eerste gezicht! Ik had dit shirt in eerste instantie gezien op een foto op Instagram, en ik wou 'm ook zo graag! Alleen het probleem was, er stond niet bij van welke webshop of winkel hij afkomstig was. En toen kwam ik 'm zomaar tegen bij de H&M.. Heel fijn te combineren ook! 


Zwarte geribde top met rijgsluiting (Coolcat)

Hoe leuk is deze top? Ik hou er van om mee te dragen met de trends. Maar ik moet het item wel het geld waard vinden, want ik draag nog vaak dingen die uit de 'mode' zijn. Dat vindt ik helemaal geen probleem.. Ik wil kleding dragen die ik leuk vind, of het nou uit de mode is of in de mode.. Dit is een top die je in ieder seizoen kunt dragen. In de zomer simpel zo, met een hemdje eronder, en nu in de herfst en in de winter met een blazer of een bomberjack eroverheen. Het is zeker een kledingstuk die ik vaak pak uit mijn garderobe! 



Blazer met leren mouwen (Only)

Op dit moment vind ik het nog echt te warm buiten voor een dikke blazer. Ik heb dit vorige week 1 keer gedaan, en ik heb eigenlijk de rest van de dag de blazer uit gehad. Omdat het simpelweg gewoon nog te warm is. Deze blazer kocht ik vorig jaar, om te dragen met Kerstmis 2015! Ik vind de stof heerlijk zitten, niet de strak en het staat heel chique. 



Split top (H&M)

Deze top kocht ik dit jaar bij de H&M. Dit jaar was het een grote trend om tijdens de lente en de zomer tops te dragen met twee splits aan de zijkanten. Heerlijk! Deze top draag ik op dit moment met het koude weer buiten in combinatie met een zwarte jeans en een spijkerjack eroverheen. 

Draag jij veel zwarte kleding?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x