Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Een kijkje in mijn Make up Stash. ♥

Hee !

Ik heb vandaag 'Een kijkje in mijn make up Stash' voor jullie! Omdat een bloglezeres, genaamd Willemijn, het vroeg, dacht ik: 'Waarom ook niet?'.

Ik ben best wel tevreden met de hoeveelheid die ik heb, maar ik zou wel meer willen hebben. Omdat ik nog maar net begonnen ben met make up, heb ik best wel weinig. In mijn bericht 'Over Mij' hebben jullie kunnen lezen dat ik nog niet eens 1 jaar met make up bezig ben. ;)





Al mijn make up (wat heel weinig is, haha) zit allemaal hierin. Het is een doos, waar eerst andere make up in zat. Hij zit niet helemaal vol, maar 't is best wel wat :)!

Als je hem opendoet, zie je dit. (L')

Als eerste heb ik hier 4 mono oogschaduws van Essence. Ik vind ze erg fijn, en gebruik ze zeker weten heel graag! Ze geven goede pigmentatie af, en ze zijn gewoon super. 

1. De donkerblauwe oogschaduw, nummer 11 'wild at heart' (shimmer effect).
2. De lila paarse oogschaduw, nummer 16 'go glam' (shimmer effect).
3. De koperen oogschaduw, nummer 59 'Copper island' (shimmer effect).
4. De turquoise oogschaduw, nummer 30 'happy hour' (metallic effect).
Ze zijn €1,29 per stuk volgens mij, en te koop bij het Kruidvat!

Ik heb nog een oogschaduw van Essence, maar dan van de limited edition 'Vintage District'. Deze heb ik een keer uit de kortingsbak voor €1,- euro. Helaas is deze dus niet meer verkrijgbaar. Ik vind hem niet zo fijn, hij geeft niet echt pigment af. Een beetje een miskoop dus..

Haha, en ja. Alweer een oogschaduw van Essence. Ik ben er dol op! Ze zijn goedkoop en hartstikke fijn! Dit is een quattro oogschaduw. Ik had deze toen gekocht, omdat ik een paarse   oogschaduw zocht, en ik vind de andere kleuren die erin zitten ook best mooi! Hij kost €2,99 en is te koop bij het Kruidvat! Trouwens, het is nummer 12 'purple day'. ;)

Omdat ik gewoon van oogschaduws houd, heb ik er nog 2. Maar dan van Catrice. Dit merk vind ik nét ietsje fijner dan Essence, haha. Ze zijn zo ontzettend goed gepigmenteert, en ik ga er zeker weten meer van halen! Deze 2 heb ik een keertje gekocht vanuit de kortingsbak. Ze waren allebei €0,50 cent per stuk! Spot goedkoop dus ;).



1. De groene oogschaduw, nummer 480 'kiwi wonder'.
2. De blauwe oogschaduw, nummer 520 'bonnie & cloud'.
Ze kostten normaal €2,89 per stuk, en te koop bij het Kruidvat!

Dit is de mascara die ik elke dag gebruik. Hij is van Catrice, en hij heet 'Allround mascara ultra black'. Ik vind hem superfijn! Hij is net nieuw in het assortiment van Catrice, ik heb 'm gekocht bij het Kruidvat voor maar €2,99!

Zo ziet het borsteltje eruit trouwens :).

Hier heb ik een eyeliner pen, ik heb deze gekocht omdat ik het graag wilde uitproberen. Nou.. het resultaat is slecht, want ik kan het gewoon écht niet, haha. Hij is van Essence, de 'STAYS no matter what' waterproof eyeliner pen. Het is nummer o1 'midnight black'. Hij kostte me €2,89. Wat ik dus in de prullenbak kan gooien :(. Hihi.

Dan heb ik hier een crème, van Nivea. Ik heb 'm gekregen op mijn 14e verjaardag van een vriendin. Hij dekt goed op mijn huid, hij verzacht het, maar 1 nadeel, ik heb een glanzend hoofd als ik hem op heb. Da's wel jammer.. Maar verder is hij wel goed! ;)

Mijn foundation, is van Miss Sporty. De 'So Matte Perfect Stay Pressed Powder'. Pfoeh, lange naam zeg. Hij is een beetje te oranje voor mijn huid, maar hij dekt wel mooi. Ik heb 'm gekocht bij de DA Drogist. En de prijs weet ik zo niet meer..

Eigenlijks heb ik maar 1 kwast, en dat is de 'eyeschadow brush' van Essence. De meest fijne oogschaduwkwast die ik tot nu toe heb gehad! Hij kost €1,29. Zeker geen geld voor zo'n goede kwast! En te koop bij het Kruidvat.

Tot nu toe was dit mijn make up stash. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en zeker weten tot snel! 

Bedankt voor het lezen en volgen van mijn blog! :D
Laat me in de reacties weten wat je wilt zien.
Sowieso komt er nog een shoplog aan, want ik ga morgen naar de stad!

Nogmaals bedankt, 
Veel liefs, Xxx.
P.s.: Er komt apart een lipproductenstash aan, als jullie dat willen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x