Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn Bucket List!


Vandaag heb ik ein-de-lijk weer een nieuw artikel voor jullie! Het is op dit moment weekend voor mij, dus tijd om weer te gaan bloggen tussen het school door! Laten we maar snel beginnen met het artikel van vandaag!

Ik kijk best wel vaak op random blogs van andere mensen. Dan ga ik vaak zien bij de reacties op veracamilla.nl! En laatst haalde ik echt ontzettend veel inspiratie uit op een blog. Ik kwam op het idee om een Bucket List te maken. Dat is een lijstje met dingen die je graag zou willen doen en/of willen bereiken in je leven. Natuurlijk is mijn doel om daar zoveel mogelijk van uit te laten komen. Veel plezier met lezen!



Dit is tot nu toe mijn Bucket List!
Bedankt voor het lezen van dit artikel en het volgen van mijn blog!
Tot snel!
Kus, Xxx Demi.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi lijstje heb je gemaakt zeg! Shoppen in Londen wil ik ook nog eens doen :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Jaa dat is oo zo leuk! Ik heb de mogelijkheid om volgend jaar naar Londen te gaan met school (:

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x