Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Action coverstick.


Een aantal dagen terug kocht ik deze Coverstick bij de Action. Ik vond hem simpelweg eruit zien, maar was erg benieuwd naar de kwaliteit en de pigmentatie. Ik ben in het algemeen vaak benieuwd naar nieuwe dingetjes. Zijn jullie ook zo benieuwd?




Deze Coverstick bevat nummer 12082 "Light Beige". Met een klein stickertje op de onderkant van de stick zou je dat niet gauw opmerken. Eigenlijk wel logisch, want waar zou je het anders neer moeten zetten?


De verpakking.. i don't like that. Het ziet er erg goedkoop uit, en zoals je ziet is de Coverstick ook niet heel netjes afgesneden.



Ik ben echt onwijs te spreken over de pigmentatie! Hij dekt heel erg goed. Maar deze kleur is wat te licht voor mij, da's jammer.. Ook is de textuur van de Coverstick heerlijk romig en zacht. Persoonlijk vind ik dit geen aanrader.. Er zijn naast deze Coverstick ook nog meerdere kleuren te verkrijgen. Ik schaf in ieder geval niet nog 1 aan, omdat ik zelden mijn huidskleur vind.

€0,59 cent per stuk, te koop bij de Action. 
---------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x