Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Action Nail Polish, Sea Green - Orange


Max & More is jullie vast wel bekend. Het bestaat eigenlijk nog niet heel erg lang maar Action ligt er vol mee. Ongeveer zo'n week geleden maakte ik kennis met 2 Action lakjes. Ik was erg benieuwd, tijd om te testen dus!




Action Sea Green

In dit lakje zit eigenlijk een soort combinatie van 2 kleuren. Een beetje groen en een beetje blauw. Naar mijn mening vind ik zulk soort kleuren altijd heel mooi. Ik heb ook zo'n soort kleur van Rimmel London, maar die is nooit zo dekkend als deze. (oeps al iets verklapt).

Wat dit lakje zo bijzonder maakt is eigenlijk dat hij nu te koop is, in de herfst. Wat ik bijzonder vind, omdat ik dit meer een kleur voor de lente en/of de zomer vind.


En wauw.. Wat een pigmentatie. Op deze foto heb ik 2 laagjes op. Als je met 1 laagje begint kun je hem het beste als een topcoat gebruiken omdat je je nagels er dan doorheen ziet. Echt prachtig!



En niet onbelangrijk, het tweede lakje! Orange om precies te zijn. Een fel oranje lakje dat ook vrij fel pigmentatie heeft. Ook hier ben ik heel tevreden over.

De Max & More lakjes zijn natuurlijk te koop bij de Action. Voor zo ver ik weet is dit lakje in 5 verschillende kleuren op dit moment. Zo wel matte als shimmery kleuren. Ze zijn allebei goed gepigmenteerd en vooral de "Sea Green" vind ik heel mooi. Daarnaast vind ik het kwastje heel fijn lakken, het is een niet al  te breed kwastje en daardoor kun je goed bij je nagelranden.

Ik ben fan! Deze lakjes zijn te koop voor €0,49 cent bij de Action in verschillende varianten.

Liefs, Demi.