Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Sally Hansen Hard as Nails XTREME wear - 780 Fiesta


Nagellak is iets waar ik echt nooit genoeg van kan krijgen. Ik vind het gaaf om er over te schrijven en om er over  te lezen. Laatst toen ik even langs de Action ging vond ik dit lakje van Sally Hansen!




Dus.. Ik kon het weer is niet laten om deze te laten liggen. Hij ziet er zo prachtig uit! Over de nagellak van Sally Hansen ben ik meestal tevreden, als je Sally Hansen in de winkel zou kopen zou je er 3x meer voor betalen dan bij de Action, denk ik.

Mijn collectie nagellak bestaat voor het grootste deel uit Essence. Vandaag review ik een lakje van Sally Hansen (780 Fiesta) voor jullie! Lees verder voor meer informatie.


Over de verpakking heb ik eigenlijk niks aan te merken, het is eigenlijk gewoon een neutrale, doorzichtige en simpele verpakking. Qua vorm van topcoatlakjes van Sally Hansen zijn ze allemaal wel een beetje hetzelfde. De verpakking voelt erg steving aan omdat het van glas (ja, of hard plastic) is gemaakt.



De swatches! Hier kun je het het beste zien. De topcoat dekt goed, maar laat niet veel "glittertjes" achter. Ik heb veel geprobeerd, ik heb meerdere keren over mijn nagel gestreken maar dan krijg ik alleen maar dikke lagen doorzichtige lak wat gewoon niet fijn aanvoelde. Het ziet er gaaf uit in de verpakking, maar ik ben er eigenlijk niet tevreden over. Het zou misschien iets "extra's" kunnen zijn voor over een ander lakje, maar nee..

De swatches maken het wel duidelijk, haha. Ik zou niet snel nog een topcoat van deze lijn kopen. Erg jammer!

Sally Hansen Hard as Nails XTREME wear is te koop bij de Action, voor €0,99. 
Hebben jullie ze al ontdekt?

- Laarsjes: Van Haren.
- Jeans: H&M Divided
-----------------------------------------------------------------------------------