Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

4x glitter & glamour.


Terwijl morgen de lente begint, en we het beste hebben gemaakt van de winter, vind ik dat het wel tijd is voor wat vrolijke kleuren nagellak! Er staat een mooie lente op ons te wachten, kom maar op 2015!





Het eerste lakje wat ik jullie wil laten zien is dit mooie lakje van Ciaté, genaamd: "PP109 - party shoes." Dit is een lakje met heel veel blauwe, en gouden glitters. Na 1 keer lakken zitten er nog niet veel glittertjes op je nagel, maar na 2 keer wel. Dit lakje kan je gewoon zo, zonder een ander kleurtje dragen, maar ook mét een kleurtje.



Dit is een lakje met heel veel blauwe en groene glittertjes. Laatst heb je dit lakje ook al kunnen bewonderen in een review. Ik had nog nooit gehoord van deze "lijn" van Maybelline. Maar echt, ik ben er gek op! Met 1 laagje is hij al goed dekkend, maar je kan hem ook op een ander kleurtje dragen. Wel geeft hij er een blauwe waas bij als je het zonder kleurtje lakt.



En oh wauw! Wat ben ik gek op dit lakje van Catrice. Dit lakje valt wel wat meer op dan de anderen. Het is een Crushed Crystals lakje die ik afgelopen week in de kortingsbakken vond bij de Kruidvat voor maar 1 euro! Met twee laagjes dekt het lakje erg goed en blijft de kleur zelfs een week op mijn nagels zitten,



Dit lakje van Essence is echt al zó enorm oud. Maar hij lakt nog steeds fantastisch, en daar gaat het natuurlijk om! Met zo'n drie laagjes dekt hij!




De swatches zien er ook goed uit! Ik ben dan wel wat minder fan, van het Maybelline lakje, omdat ik die blauwe waas niet zo mooi vind.

Ciaté PP109 party shoes - Maybelline Skyline blue - Catrice Crushed Crystals - Essence 01