Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence blush brush | Review


Essence heeft pas geleden nieuwe producten in het vaste assortiment gegooid. Daarbij beloven ze dat er veel goede producten voor in de plaats zijn gekomen. Aangezien ik toch een blush brush nodig had, kon ik deze niét laten liggen!



De blush bruh van Essence bestaat uit een oude roze kleurige kwast. Ik kocht deze kwast pas geleden in Duitsland bij een DM Drogist, dus waarschijnlijk is deze net wat later in Nederland gekomen. Essence heeft altijd maar 1 soort kwast in hun vaste assortiment. Hiermee bedoel ik, dat Essence niet bijvoorbeeld 3 verschillende blush brushes in hun vaste assortiment hebben.


De Essence blush brush zou goed moeten werken, volgens Essence zelf. Hier kunnen we maar al te snel achter komen als we het getest hebben. Na 2 weken dat ik deze blush brush in gebruik heb genomen, gaan we kijken wat voor resultaat dat ons mag beloven...




De blush brush heeft roze gekleurde haartjes zoals je op de foto's kan zien. Het heeft een vrij zachte haartjes. Daardoor zou je gemakkelijk je brush aan kunnen brengen.

Helaas pakte de brush blush van Essence mijn blush niet op. Het gaat niet heel soepel, ik heb mijn kwast meerdere keren in de blush moeten vegen voordat er ook maar een beetje op kwam.


En dit zijn de haartjes nog in close up. Als je heel goed kijkt, kan je wel een klein beetje blush op de brush zien. Maar dat zie je ook niet heel goed op foto. De blush brush is zacht, maar desondanks ben ik niet tevreden over dit product van Essence!

De Essence blush brush is algemeen verkrijgbaar bij de Kruidvat.
De blush brush kost €2,89.

Wat is jouw favoriete blush brush?

-----------------------------------------------