Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review: Essence XXXL Longlasting The matt Lipgloss - Soft Nude


Een product uit de nieuwe lijn van Essence stond al een tijdje op mijn wishlist, of beter gezegd, in mijn gedachten..



Ik had geen bepaalde kleur op het oog, maar na het zien van alle kleuren, besloot ik toch voor deze kleur te gaan. Was dit een goede keuze, of niet? Je leest het vandaag! 

Essence
Essence biedt een gemakkelijke toegang tot geweldige producten die je inspireren om jezelf te uiten - met stijl, zelfvertrouwen en fun. We zeggen NEE tegen dierproeven en JA tegen kwaliteit voor een prijs die zo laagdrempelig gis dat je een fantastische nieuwe look kunt creëren wanneer je wilt. Met een compleet assortiment beautyproducten en de meest trendy kleuren en formules van het seizoen, zie je er altijd geweldig uit en voelt je huid geweldig aan!

Laat zien wie je bent met Essence, het nr. 1 cosmeticamerk van Europa! 



Essence XXXL Longlasting The Matt Lipgloss
Over deze lipgloss had ik weinig gehoord of over gelezen. Ze zouden heel lang moeten blijven zitten. In totaal zijn er 5 kleuren. De huls vind ik er echt heel mooi uit zien, eerlijk gezegd. Hij is mooi mat en je kunt de kleur in de huls al goed zien.




Soft Nude
De kleur Soft Nude is een nude kleur. Essence omschrijft Soft Nude als volgt:

Mat = een must! Als je van deze lip trend houdt, zijn de zijdezachte, matte, lang houdende lipglosses ideaal voor jou. De lichte mousse-achtige textuur houdt urenlang op de lippen zonder ze uit te drogen. Bijzonder gemakkelijk in gebruik dankzij de platte applicator. 



Swatch
De swatch maakte me echt blij. De formule voelt lekker romig aan en smeert goed uit dankzij de platte applicator. Bij het aanbrengen droogt hij al matte op.

De swatch zit er echt mooi uit. Ik denk dat dit een van de meest mooie kleuren voor mij is! Toen ik deze kleur voor het eerst aanbracht, was ik spontaan verliefd.

Conclusie
Tja, wat kan ik nog voor negatiefs hierover zeggen. De kleur staat me echt mooi. De substantie van dit product vind ik ook heel erg fijn. De fijnste liquid lipstick die matt opdroogt, is zeker weten deze. Hij droogt mijn lippen niet uit. Ik wil zeker nog een andere gaan proberen. Dit product heb ik (binnen) getest en bleef 2 uur goed op mijn lippen zitten. Hij vervaagt wel bij mijn lippen als ik ermee eet of drink..

Wil jij graag een nieuwe lipgloss proberen, die matte opdroogt, dan is deze het geld wat mij betreft zeker waard.. Maar kies wel een kleur die bij je past, een goede tip! Je kunt de Essence XXXL Longlasting The Matt Lipgloss kopen voor €2,39 bij o.a. het Kruidvat! 

Ben jij al bekend met de Essence XXXL Longlasting The Matt Lipglosses? 
Laat het me weten in de comments!

Liefs,

Fardau

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x