Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Happy new year! | Persoonlijke update..


Hi! Het is nu alweer ruim 2 weken geleden dat ik een artikel plaatste op mijn blog. Dat betekent; tijd voor een update!




Ondertussen is er alweer een heleboel gebeurd, en gaat er zeker ook iets veranderen op mijn blog.. Laten we beginnen, want ik heb jullie veel te vertellen!

Beautyvanmij
Het gaat redelijk met Beautyvanmij! Ik ben het bloggen en fotograferen nog lang niet zat.. Ondertussen zijn we een paar duizend unieke bezoekers, 700 volgers op Instagram en bijna 100 fans op Facebook verder. Helaas heb ik nog geen enkele samenwerking met een bedrijf gehad, maar ik weet zeker dat dit in de toekomst vanzelf komt. Het is al mooi genoeg om te blijven groeien! Ik wil nu twee keer in de week een artikel plaatsen in plaats van 3 keer per week of meer. Ik kan 3 artikelen per week niet meer volhouden, puur omdat er zoveel meer speelt in mijn leven dan alleen mijn blog. Ik ga 3 dagen per week naar school, sport 2 keer in de week, loop 2 dagen stage op de Kinderopvang, en werk daarnaast ook nog elk weekend. Wanneer er 2 artikelen per week online komen, moet ik zelf nog even achter komen. Dat durf ik nu nog niet te zeggen.

Mijn studie en examens
Op dit moment zit ik in periode 2 van de 4! De tijd vliegt zo hard.. Ik heb net mijn eerste beroepsprestatie afgerond met een goed. En ben nu druk bezig met 2 andere beroepsprestaties. Als periode 3 en 4 ingaan moet ik mijn blog stil leggen. Mijn studie is heel belangrijk voor me en ik wil graag mijn examens halen aan het einde van dit schooljaar. Uiteraard komen er tot die tijd 1 tot 2 artikel(en) online per week. Een uitdaging!

Sporten
Ik zit sinds vorig jaar november ook nog is op een nieuwe sportschool. Zo fijn dat ik nu ook elke dag naar de sauna kan of kan zwemmen als ik dat zou willen. Echt heel fijn! Ik ben ook echt super blij dat mijn motivatie om alleen te sporten de afgelopen tijd heel groot is. Ik hoop in dit nieuwe jaar het langzaam op te kunnen bouwen van 2 keer per week, naar 3 keer per week en misschien wel naar 4 keer per week!

Happy new year!
Bij deze wil ik jullie nog een gelukkig 2017 wensen, met heel veel lekker eten. En vooral heel veel genieten van de mensen die dicht bij je staan!

Zo, dit was het wel weer even. Mijn grootste focus ligt op dit moment toch wel op het sporten en op mijn studie en examens. Daarnaast hoop ik veel vooruit te kunnen schrijven met bloggen, want dat is wel echt een groot doel voor mij in 2017!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x