Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Velvet Stick Essence


Tegenwoordig brengen steeds meer make-up merken producten uit met "velvet" erin of matte producten. Ik kwam een hele tijd terug erachter dat Essence nieuwe producten in het assortiment had gebracht!

En aldus ook deze Velvet Sticks! Klinkt handig voor mee in de tas! Omdat ik de overige lipsticks van Essence zo fijn vind, besloot ik deze collectie uit te breiden met deze Velvet Stick. Vandaag laat ik je een kleurtje zien uit de collectie; 05 Plum Perfect! 

Essence is een budget make-up merk, dat bij de Kruidvat en de Trekpleister verkrijgbaar is. Deze Velvet Stick kost maar liefst €1,99! Dat is niks.. En wat ik ook weet, is dat de Velvet Stick in 5 verschillende tinten verkrijgbaar is!


Dit zegt Essence over de Velvet Stick: "Ga voor een matte look! De Essence 05 Plum Perfect Velvet Stick Matt geeft een goede dekkende matte finish op je lippen. De stick met een zachte textuur in handig mini formaat brengt gemakkelijk aan." De Velvet Stick zou dus zacht moeten aanbrengen, met een matte finish. Wat ik ook zo handig aan deze Velvet Stick vind, is dat het in een klein formaat is! Je kunt het zo handig meenemen in je tas..


Ik kocht de kleur 05 - Plum Perfect, een donkerrode kleur waar ik helemaal verliefd op ben. Ik houd van donkere kleuren! Er zijn in totaal 5 kleuren, die gaan van lichtroze, nude naar deze donkerrode kleur in nummer 05!


Ook de vorm van de Velvet (lip) Stick is heel bijzonder. Door het dunne en fijne puntje bovenaan kan je hem altijd precies aanbrengen op je lippen.


Dit is de swatch. Wat een prachtige, donkerrode kleur! En wat een dekking.. De finish van de lipstick is matt, dit betekent dat hij goed blijft zitten.. Hij voelt heel zacht aan op mijn lippen en brengt hartstikke romig en zacht aan. Ik ben echt onder de indruk..

Conclusie
Ik vind deze Velvet Stick heel erg fijn! De kleur is helemaal mijn ding, hij dekt perfect, brengt romig aan, geeft veel pigment af én hij blijft goed zitten! De Velvet Stick van Essence in 05 Plum Perfect heeft een goede indruk op mij gemaakt. Love it! 

Heb jij de Velvet Stick van Essence al eens uitgeprobeerd? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x