Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Persoonlijke update; Examens en een nieuw begin?


De afgelopen 4 maanden ben ik ontzettend druk geweest met allerlei dingen, van school examens tot privé dingen tot aan mijn rijexamen..

Ondanks dat ik bloggen nog steeds heel leuk vind kan ik mij geen rust in mijn hoofd geven.. Plannen lukt op de een of andere manier niet meer via de manier waarop ik het altijd deed.. En dat werkte prima! Ik hield het elke dag bij en streepte alles af wat ik had gedaan. Elke week had ik al mijn dingen af en nu is het zo druk in mijn hoofd.. 

Zo'n 4 maanden geleden had ik gewoon elke week zo'n 2 tot 3 artikelen voor jullie klaar staan.. En nu van januari 2017 tot mei 2017 is er gewoon bijna tot geen artikel online gekomen omdat er steeds grote pauzes tussen zaten omdat ik veel te doen aan school had! Ik merkte dat ik het bloggen ging missen en dat het ook helemaal niet goed ging met mijn blog. Ook had ik moeite met het bijhouden van wat voor artikelen ik nou zou willen plaatsen. 

School opdrachten, examens en afronden
Allereerst ben ik ontzettend druk op dit moment om de laatste dingen af te maken en de praktijk examens te doen om dit tweede leerjaar van mijn opleiding te halen, te slagen als het ware en over te gaan naar het derde en laatste leerjaar! Er moet echt nog veel gedaan worden en dit geeft mijzelf veel stress. Zo moest ik voor dit 2e leerjaar 2 examens doen, waarvan ik al 1 heb afgerond en voor examen 1 nog ruim een maand de tijd heb. Het VV schrijven van examen 1 heb ik morgen, en die moet ook nog is eerst goed gekeurd worden. 

Ook moet ik nog wat opdrachten die in het begin van het tweede leerjaar zijn blijven liggen, nog afmaken en inleveren. Die moeten nog goedgekeurd worden. Dit schijnt een stuk meer gedoe te zijn dan ik van te voren had verwacht. School is zo traag en langzaam met nakijken waardoor ik nog meer stress krijg. Ik hoop dat ik over ga naar het derde leerjaar! 

Nieuw begin
In de tussentijd dat ik nog tot 14 juli bezig ben met het afronden van school, ga ik nadenken over hoe ik mijn blog volgend leerjaar wil aanpakken. Minstens elke week 1 artikel, zo dat ik ook mijn focus op mijn examens voor volgend jaar kan houden, maar dat jullie ook 1 artikel per week te lezen hebben! Ook moet ik nadenken over bijvoorbeeld een goede planner en een blog agenda waar ik alle artikelen in voor uit ga werken zodat ik geen tijd nood krijg. Op 14 juli 2017 start ik een nieuw begin!

Ik zie jullie over 2 maanden!
Liefs,
Fardau
xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x