Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Top 5 onder de €5


Een top 5 onder de 5 euro, maar wel een top 5 wat niet alleen make-up items zijn! Best onlogisch eigenlijk.. Want meestal is een 'top 5 of een top 10' van dezelfde soort producten..



Toen ik door mijn make-up zat te kijken, kon ik niet veel favoriete items vinden die onder de 5 euro kwamen. Een van de redenen dat ik het niet kon vinden is, dat ik de afgelopen maanden niet veel nieuwe make-up producten heb getest! Ik heb van alles wat in deze top 5! Kijk je mee?




Iphone 6 case | Aliexpress | Linkje

Ik bespaar het leukste niet voor het laatste, maar deze keer voor het eerste! De laatste paar maanden kan ik mijzelf.. Oké.. Verslaafd aan Aliexpress noemen! Het begon ooit met 1 telefoonhoesje bestellen, tot aan nu.. Ik kan eigenlijk niet meer zonder! Het liefst kijk ik elke dag of er weer wat nieuwe leuke cases bij zijn gekomen.. Net zoals deze case! Deze case kocht ik voor 1,80 euro, inclusief verzenden. Het materiaal waar mijn Iphone 6 in zit is heel dik en voelt stevig aan. Ik vind het een heel fijn hoesje voor mijn telefoon!



To do boekje | Hema | Linkje

Als je aan goeie, dikke planners denkt dan kan het al gauw veel geld kosten. Dit notitieboekje van de HEMA ontdekte ik deze week in de winkel. Ik ging op zoek naar een blog agenda en liep "heel toevallig" tegen deze aan. Ik had een paar maanden geleden al de weekplanner van de HEMA in gebruik maar eerlijk gezegd vind ik die heel onhandig omdat je weinig schrijfruimte hebt. Ideaal! 
 

Micellair water 3 in 1 | Kruidvat | Linkje

Er zijn ontzettend veel merken die vorig jaar op de markt kwamen met Micellair water dat ik nu een beetje de weg kwijt ben in de winkel van welk merk ik hem nou moet meenemen of zou kunnen uitproberen.. Die van het Kruidvat en de Trekpleister hebben beide dezelfde flacon en dezelfde prijs. Beide vind ik heel fijn werken.. De prijs is 2,49!



Etos Mattifying day cream | Etos | 

Ik was ontzettend enthousiast toen ik een paar maanden terug in de Etos stond en deze voorbij zag komen in het schap! Ik dacht, "zou ik nu eindelijk een goed verzorgende dagcreme kunnen vinden?" Want heel veel dagcremes irriteren mijn huid en dat is niet fijn. Vaak kreeg ik van bijvoorbeeld die van Kruidvat eigen merk een rode uitslag omdat mijn huid overgevoelig is voor nieuwe producten. Maar bij deze dagcreme was dat niet het geval! Ik was zo blij! Ik heb inmiddels al weer mijn tweede ingekocht, want hij is heel fijn. Hij kost trouwens 3,99!



Essence XXXL Longlasting lipgloss | Kruidvat

Last but not least; een lipgloss van Essence! Dit is echt mijn favoriet van dit moment. Het is een heel mooie nude kleurtje, het enigste nadeel is, dat als die opgedroogd is hij ook heel droog aanvoelt op je lippen. Verder heb ik er niks over aan te merken! Volgens mij kost hij tussen de 2 á 3 euro!

Wat is jouw top 5 onder de 5 euro?

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x