Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence studio nails. Hardening nail base.


Base coat, ik kan echt niet zonder.. Mijn nagels beschadigen sneller dan ik het bijhoud. Eindelijk heb ik een hele fijne base coat gevonden! Lees je mee?




Ik stond laatst wat tussen het tweede schap van Essence te snuffelen, want in mijn eigen stad met de Kruidvat filialen die we hebben, hebben geen een tweede schap. Mijn gewone base coat van Essence was op, dus ik ging op zoek naar een andere. Helaas vond ik niet een lakje die bedoeld was als een "echte" base coat, maar wel deze. Een super fijne hardening Nail base van Essence!


Daarvan buiten dat ik hem als base coat gebruik, hij maakt mijn nagels sterker en laat ze sneller groeien! En natuurlijk zorgt hij ervoor dat mijn nagels niet verkleuren..


Alle verpakkingen van de Studio Nails lijn van Essence zien er eigenlijks allemaal bijna hetzelfde uit.

Ik ben ontzettend blij met deze aankoop, en zou hem ook heel gauw weer opnieuw kopen. Hij heeft gelukkig niet zo'n hele hoge prijs. Ik kan met zekerheid zeggen dat dit tot nu toe de beste en fijnste base coat is die ik ooit maar ook heb gehad!

De Essence Hardening Nail base is te koop bij Kruidvat en kost €1,89.
Wat is jouw favoriete base coat? Laat het me alsjeblieft weten!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x