Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Tag time! How much is my face worth?


Heb jij er eigenlijk wel eens over nagedacht hoeveel geld je wel uitgeeft aan make-up? Vandaag doe ik de "How much is my face worth" Tag, waarin ik je laat zien voor hoeveel euro ik dagelijks mijn gezicht bedek.




De prijzen van elk product weet ik natuurlijk niet helemaal uit mijn hoofd. De kwasten tel je ook mee, maar gelukkig de verzorgingsproducten niet, maar goed ook haha! ;)

Basis

Dagcrème - Kruidvat eigen merk €1,49
Foundation - Miss Sporty so matte perfect stay powder €2,99
BB Cream - Action Max Make up €1,50
Poeder - Essence fixing powder €2,99
Blush - Action Max Mineral Blush €0,99

De ogen

Oogschaduwbasis - Essence i love stage eyeshadow base €2,49
Oogschaduw - Catrice mono €2,89
Oogschaduw - Essence mono €1,29
Eyeliner - NYC €1,99
Mascara - Essence i love extreme €2,79

De kwasten

Eyeshadowbrush - Essence eyeshadowbrush €1,29
Blendingbrush - H&M €2,95
Poederkwast - Essence €2,99

Oke.. dat is alles wat ik vandaag op mijn gezicht heb zitten. Nu gaan we kijken hoeveel dit me heeft gekost. Alles bij elkaar opgeteld komen we op een totaal bedrag van:

€28,64,-

Je mag de Tag gerust van mij overnemen! Ben benieuwd wat jullie bedrag is, laat het me weten in de reacties, ben heel erg benieuwd!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x