Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Producten die ik was vergeten te reviewen..


Als je een beautyblogger bent dan komt het eens in de zoveel tijd wel is voor dat je dingen vergeet te reviewen. Als je dan toch weer eens wat gaat zoeken door al je producten, kom je vaak items tegen die je toen toch een beetje bent vergeten om te reviewen..


Ik deel vandaag met jullie 2 producten die ik was vergeten, maar die ik nu vandaag voor jullie ga reviewen!


Misschien komt het wel, omdat de nazomer een beetje is begonnen. Ik ben druk bezig met mijn kledingkast en mijn makeuproutine. De kleurige items kunnen de kast uit en de herfstkleuren kunnen erin! Mijn reinigingsroutine blijft vrijwel hetzelfde.


Hema bye bye eye makeup - eye makeup remover oil. €1,75

Waarom ik deze make up remover al dagen niet gebruik? Ik vind hem totaal niet fijn werken. Ik heb hem eigenlijk een weekje gebruikt, maar ik merk dat mijn ogen geïrriteerd overkomen. Sinds ik deze gebruikte werden mijn oogleden zo enorm vettig en droog. Ik nam hem mee omdat ik gauw een budget make up remover nodig had. Ik zit in zo'n periode dat ik veel afwissel met reinigingsdoekjes en make up remover. Dit is zeker geen aanrader, hij maakt je huid heel vettig.. klaar voor vertrek!




So me Action Mascara - €0,99

Blijkbaar ben ik enorm in de stemming van de mascara's. Want ik heb inmiddels nu al 4 mascara's die ik fulltime gebruik in mijn stash haha! Ik was overduidelijk benieuwd naar deze mascara omdat die op mijn wishlist stond. Hij ligt al een tijdje in de Action maar keek er nooit echt naar om. 


Eigenlijk ben ik hier heel ontevreden over. Als ik de mascara uit de flacon haal, komt er veel te veel mascara op het borsteltje waardoor je al gauw een spinnenpoot effect krijgt. Hij is te romig voor mijn wimpers. Een pluspunt is dat hij heel intens is van kleur, maar alsnog, niet mijn ding. Geef mij maar liever een mascara van Essence haha. 

Dit waren mijn 2 "vergeten producten" die ik een soort van gereviewd heb voor jullie. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------