Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence 2in1 Eyeliner Pen.


Mijn eyelinerstift was al zo'n lange tijd uitgedroogd, het kon nu echt gewoon niet meer.. Een paar dagen geleden kocht ik deze eyeliner! Ben je benieuwd wat ik ervan vind?



De combinatie is fantastisch. Met de "thin" kant kun je een dun lijntje op je wimperrand zetten en met de "thick" kant kun je heel gemakkelijk een mooie wing maken. De verpakking ziet er netjes uit. 



De eyeliner heeft geen nummer, dus ook geen kleur. Een klein beetje een minpuntje. Want de namen van Essence van producten zijn meestal zo leuk ! Het is net iets extra's. De eyeliner is eigenlijk heel lang compleet uit mijn stash verdwenen omdat ik het nooit kon aanbrengen. Maar oefening baart kunst haha! De applicators storen me ook eigenlijk niet. Ze brengen heel fijn aan.


Links die je de "Thin" swatches en rechts van mijn arm zie je de "Thick" swatches. Over de pigmentatie ben ik sowieso heel erg tevreden. Je kan de zwarte kleur opbouwen in heel licht tot echt gewoon pikzwart. Ik durf te zeggen dat deze eyeliner nieuw in het assortiment is. 


De prijs van deze eyeliner is €2,99. Helemaal niet duur voor zo'n goede eyeliner. Ik vind hem fantastisch werken en zal hem zeker opnieuw kopen. 

Heb jij een goede budget aanrader? 
-----------------------------------------------------