Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Lipliner Essence - 07 Cute Pink


Ik was al heel lang benieuwd naar een lipliner. Gewoon om die over heel mijn lippen aan te brengen en het als een soort lipstick te gebruiken. Essence is lekker budget (0,99) en dus nam ik hem mee.




Essence heeft verschillende soorten lipliners in hun assortiment. Alle kosten ze €0,99 per stuk. Lekker budget! :)

De verpakking is heel simpel. Gewoon een potloodje met een zilveren/grijze dop.



Deze lipliner houd het niet heel lang uit op mijn liggen. Maar wel een pluspuntje, hij geeft niet af op mijn tanden of op mijn glas. Na een snack te hebben gegeten is de lipliner er eigenlijk al af.

Wel is de pigmentatie die hij afgeeft fantastisch.


Ik ben geen fan, maar ik ben wel tevreden over deze lipliner van Essence. Hij is romig op je lippen maar hij blijft niet lang zitten. En dan heb ik het nog niet eens over de prijs! Ik betaal €0,99 voor deze lipliner.

Xx Demi
-----------------