Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Shoplog Kruidvat & Lidl!


Shoppen bij een Kruidvat met 3 schappen is natuurlijk altijd leuk. Vooral voor mij omdat ik die in mijn eigen provincie helemaal niet heb. Ik vind het heerlijk om in de kortingsbak te sneupen en even bij elk merk te kijken.



Zeg nou zelf, je kan de Kruidvat eigenlijk bijna nooit verlaten zonder iets te hebben gekocht. Beauty items kopen we maar al te graag hihi. Vorige week ging ik gezellig met mijn ouders een dagje winkelen. Kijk je mee naar mijn shoplog?



Op het moment dat mijn ouders even een boodschapje deden in de Lidl sneupte ik even rond in de Kruidvat. Als je alles zo'n beetje hebt gezien loop je er op een gegeven moment wel uit. In de Lidl kwam ik dit tegen, Een douchepeeling met olijven. Er stond helemaal geen prijs bij, maar hij leek me eigenlijk wel heel fijn. Ik gebruik hem nog maar minstens een week en voel nog geen verschil. Als ik hem wat langer gebruik komt hier zeker weten een review van!



Die maandelijkse aanbiedingen van het Kruidvat zijn altijd zo fijn en voordelig! Als je zo even zonder korting een paar flessen Andrélon koopt ben je een hoop geld kwijt voor eigenlijk alleen maar een fles shampoo. Ik kwam thuis erachter dat dit geen shampoo was maar een conditioner voor je haar. Oeps! Maar mijn haar heeft het eigenlijk wel nodig met deze frisse herfstige dagen.


Als ik deo koop maakt het eigenlijk niet veel uit welk merk het is. Dove vind ik fijn, maar die is altijd best prijzig. Met 8x4 valt het nog best mee! Toch is 8x4 een van mijn favoriete merken als het gaat om goede deodorant die ook écht goed helpt. Ze hebben altijd zo'n lekkere, maar frisse geur. In de verpakking zitten 2 deo's en samen kostten ze €3,00.



Aangezien deze Kruidvat een extra 2e schap had kon ik mooi mijn doel inslaan. Mijn basecoat was al zo goed als op en het werd tijd voor een nieuwe! De studio nails lijn van Essence vind ik altijd zo fijn en lekker budget. Ik heb hem al in gebruik en hij werkt prima! Hij kostte rond de 2 euro. 



Als laatste natuurlijk even rondgesneupt in de kortingsbak. Als eerste had ik 3 oogschaduws in mijn mandje gedaan van €0,50 cent per stuk maar ik vond het toch maar niks. Ik ging voor deze aanbieding, een mascara met een gratis eyeliner! Deze aanbieding was er al een tijdje geleden maar ik heb er toen geen gebruik van gemaakt. En ik had toevallig een nieuwe eyeliner nodig! 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------