Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Maybelline Color Show / BE Brilliant


Maybelline is één van mijn favoriete merken als het om nagellak gaat. Ik had tot voor kort nog niet zo veel Maybelline lakjes in mijn stash. En gelukkig nu wel! 


Tijdens de sale van de DA slaag ik altijd wat lakjes in van Maybelline! En deze week kwam ik deze twee tegen. Een glittertopcoat en een heldere zwarte lak. Heel gaaf!

Ook al is de kerst en oud en nieuw al geweest, ik blijf fan van zulke mooie glitter topcoats! Ik koos daarom dit lakje in een blauwige tint. Razend benieuwd ben ik!



De kleurtjes hebben de naam: 420 Skyline Blue & 677 Blackout.



Blackout is een strakke, zwarte lak. De lak breng je aan met een redelijk dun kwastje. De substantie van de lak is echt geweldig. Precies goed dus. Wat mij meteen opviel is dat de lak snel opdroogt. Daarnaast geeft de lak met 1 laagje al een goede dekking. 


Skyline Blue is een mooie, neutrale lak die lekker opvalt op je nagels. Iets waar ik gek op ben. Het lakje heeft wederom weer een redelijk dun kwastje en de substantie is fijn. Ook Skyline Blue droogt snel op. Hier heb ik één laagje opgedaan en dat vind ik goed. 

Deze lak bleef iets langer zitten dan Blackout. 


Ik ben blij dat ik deze ook aan mijn stash mag toevoegen. De lakjes zijn onwijs fijn in gebruik, drogen snel op en hebben een perfecte dekking. Het is een prachtig merk! Niet alleen met nagellak maar bijvoorbeeld ook in de foundations of oogschaduws. 

Ik kocht deze twee lakjes voor €3,99 per stuk bij de DA Drogist. ( en met die actie was het 1+1 gratis. )

Hebben jullie al wat Maybelline lakjes in jullie "stash"? 

Liefs,
Demi.