Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Vandaag op mijn lippen: Stay matt lip cream. #1


Goede(middag) alweer! Ik hoop dat iedereen een gezellige nacht / avond heeft gehad! Ik ben terug! En met een blij gezicht. Want ik heb een nieuw camera !



Maar daar ga ik het niet veel te veel over hebben, ik begin het nieuwe jaar met een "upload" schema. Dit houd in dat ik elke maandag, donderdag én zondag een artikel plaats! En dit om mijn blog stukje voor stukje wat beter te maken.

Maargoed, ik hoop dat jullie allemaal jullie handen heel hebben. Laten we beginnen!


Ik begin gelijk met een nieuw onderdeel, "vandaag op mijn lippen". Het is vakantie, en ik heb eigenlijk nooit zoveel "zin" om mijn gezicht op te maken als ik niet eens weg ga. Maar een lipproduct trekt me wel wat aan. Als ik niets op mijn lippen heb, voel ik me kaal.


Vandaag heb ik op mijn lippen : Essence Stay matt lip cream, nummer 02 Smooth Berry. De lipcream zit in een opvallende huls waar je door heen kan zien. Erg fijn vind ik dat, want bijvoorbeeld bij andere lipcreams hebben ze alleen de kleur met een soort van plaatje op de onder of bovenkant van een product gedaan. Zo weet je eigenlijk nooit hoe de kleur er in het echt uit ziet hé.


Aan alle beide kanten van de huls zitten zilveren details. Als je de dop eraf draait blijft de huls gewoon doorzichtig. De sponsapplicator doet me denken aan lipgloss, maar wat het speciale is aan deze lipcream is dat hij mat opdroogt. Het zit dus eigenlijk als een soort lipstick.



Mijn conclusie. De swatches! Het valt me op hoe goed de lipcream gepigmenteerd is. Er komt veel kleur van af! Del lipcream kan je met 2 manieren aanbrengen, met je vingers zoals aan de linkerswatch, maar ook gewoon met de sponsapplicator zoals de rechterswatch.

Of ik tevreden ben? Zeker weten!

------------------------------------------------