Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Collective haul January 2015! Met o.a. Action, Miniinthebox & Primark!


We zitten alweer in de maand februari en dat betekent dat ik een collective haul voor jullie heb! Éen van de dingen die ik heel erg leuk vind om te posten. Ik heb de afgelopen maand januari heel veel geshopt. Kijk je mee?


Voordat ik begin, wil ik even zeggen dat ik niet wil opscheppen. Ik vind het leuk om het van anderen te zien, dus ik begrijp dat jullie het ook leuk zullen vinden. Laten we maar gauw beginnen!














Als eerste begin ik hiermee. Ik ben meerdere keren naar de Action geweest. En heel vaak op zoek naar de BB cream van Max & More in de kleur Fair. Maar ik kan hem nergens meer vinden, heel erg jammer. Want het is mijn favoriete BB cream.. Verder heb ik wel een boel andere leuke dingen weten te scoren! 

- Action washi tape (2x) : €0,79 per stuk.
- Action notitieboekje A4: €1,29.
- Action etui : €0,99.
- Action groene concealer : €0,59.
- Action poriënstrips : €0,99.
- Action home defuser : €0,65.
- Action opberg bakjes (per 3) : €0,65.
- Action SO ME BB cream : €1,99.
- Action quote sokken : €1,99.

Totaal Action: €10,72.


Het volgende wat ik zo'n twee weken geleden had besteld zijn twee telefoonhoesjes. Van Miniinthebox, een Chinese groothandel waar ik eigenlijk altijd mijn telefoonhoesjes bestel. Ze zijn echt heel erg goedkoop en de kwaliteit is super. Ik kocht deze telefoonhoesjes voor €3,83 per stuk. Ze passen precies om mijn telefoon en ik ben er zeer tevreden over. Wel een nadeel, de verzending duurt 10 tot 20 werkdagen. Je kunt de site hier vinden. (En maak je niet druk, de link opent in een nieuw venster).



Bij de SIX koop ik eigenlijk nooit wat, omdat ik het een te prijzige winkel vind. Alleen zo af en toe als er sale is stap ik naar binnen. Op mijn wishlist stond al een tijdje een nieuwe portemonnee. En die kwam ik tegen bij de SIX! Heel erg gaaf, en hij was ook nog is in de sale. Op het prijskaartje stond €8,00. Maar toen ik bij de kassa kwam was hij nog maar €5,00! En dat voor zo'n mooie portemonnee. Die normaal bijna €25,00 kostte! Heel erg blij mee. 


Als allereerste kledingstuk die ik kocht, kwam ik deze gave broek bij de C&A tegen. De broek heeft een beetje zo'n destroyed effect. Waar ik heel erg fan van ben inmiddels. Op de foto ziet de broek er misschien wat kreukelig uit, maar dat komt omdat ik hem al vaak heb aangehad. De broek was 35% korting en kostte nu nog maar €12,00.


Een goede vriendin van mij gaat vaker dan mij naar de Primark. Zo vroeg ik haar of ze een set van 50 elastiekjes wilde meenemen omdat die van mij al bijna allemaal kwijt waren geraakt. Ze was zo lief om ze mee te nemen, en deze kostten €1,50 voor 50 verschillende soorten zwarte elastiekjes.



Van de sjalen van Pieces word ik altijd zo vrolijk! Het zijn er altijd zo veel en het hebben zulke leuke printjes! Ik was deze maand met mijn moeder een dagje in Sneek en spotte deze sjaal van de Pieces in de sale. Hier kreeg ik 70% korting op, dus kon ik hem zeker niet laten liggen voor die prijs!




De Sting is eigenlijk net zo'n winkel als de SIX waar ik haast alleen maar kom als er sale is. Een spijkerblouse wilde ik al best lang en spotte deze bij de sale in The sting voor maar 10 euro! Deze blouse kostte normaal 32 euro en door die vergelijking nam ik hem mee!




De zomer komt er natuurlijk weer aan en eigenlijk ook een beetje daarom kocht ik deze 2 ontzettend leuke t-shirts bij de Coolcat! Ze kostten per stuk €7,50 in de sale en dat vind ik een mooi prijsje.



Concealer.. Foundation.. Bb cream.. Ik kan nooit de juiste kleur voor mijn huid vinden. De ene is te donker, door de andere lijk ik een soort van spook. Maar nu! Nu heb ik eindelijk mijn huidskleur gevonden. Een concealer van Essence, die ongeveer zo'n €3,- kost en die ik echt ontzettend fijn vind. Echt een aanrader. 




En dan alweer het laatste item. Een Essie nagellakje. Mijn tweede, hihi. Deze kocht ik bij de DA voor €5,00 en binnenkort review ik deze!

Liefs,
x Demi.