Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essie - Take it outside


Afgelopen week was het weer zover, aangezien ik dan toch in de DA was moest ik wel een kortingslakje van Essie meenemen.. Na al die drukke school/werk dagen vond ik dat ik mijzelf wel wat extra mocht verwennen.



Met natuurlijk een heel mooi Essie lakje! Deze keer kocht ik er weer een in de sale, omdat ik Essie van zichzelf gewoon te duur vind om zo te kopen. En ik kocht "Take it outside!"



Waarom dit lakje me mijn aandacht trok was zijn kleur. Ik heb eigenlijk heel weinig "nude" tinten. Ik vind dat je wel van zulke tinten moet houden. Ik ben vooral fan van zoete, en felle kleuren en deze is dan wel neutraal. Wat ik ook eigenlijk wel heel mooi vind.



En zo ziet het lakje eruit op je nagels!
Een hele mooie grijzige kleur, en trouwens een geweldige dekking.

"Take it outside" komt uit het oude assortiment van Essie. Nu te koop in de sale bij de DA voor €4,99.