Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence Highlighter - Hidden Stories (LE)


Een paar dagen geleden vond ik deze mooi highlighter in een kortingsbak bij de Kruidvat! Meestal vind ik de kortingsbakken van de Kruidvat helemaal niks, omdat alles al opengemaakt is, en vies geworden is. Maar om deze highlighter zat een plastic huls waardoor hij eigenlijk nog niet gebruikt was!




De Hidden Stories LE lag een tijdje terug in de schappen van Essence. Nu zit er natuurlijk al weer een nieuwe LE aan te komen, maar dat mag de pret niet minderen! Eigenlijk heb ik nooit highlighter gebruikt. Totdat ik deze vond voor €1,00 in de kortingsbak!


Deze highlighter vind ik eigenlijk wel heel bijzonder. De andere highlighters hebben vaak niet zo'n heftige parelmour glans. Doordat de parelmour glans erin zit, zal de kleur ook niet zo heel heftig aanwezig zijn op je huid.




02 ENTER WONDERLAND is een hele mooi highlighter die niet al te veel glans afgeeft en redelijk neutraal blijft. Normaal gesproken ben ik niet snel fan van highlighters, maar deze vind ik wel heel erg mooi. Door het mooie weer van vandaag kun je de glans ook trouwens heel goed zien.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------