Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence lipliner 08 Red Blush!


Dat ik verslaafd ben aan producten van Essence kopen blijkt maar weer eens, want ik heb maar weer liefst 1 product meer in mijn bezit. Vandaag laat ik met alle liefde en plezier 08 Red Blush aan je zien! Kijk je mee?




Algemene informatie Essence lipliner.
De collectie bestaat uit 9 verschillende tinten waarvan ik 07 Cute Pink & 08 Red Blush! in mijn bezit heb. De hulzen zijn simpel. Het is gewoon een potloodje die je elke keer kan bij slijpen. De kleur van de huls verwijst naar de kleur van de lipliner. Persoonlijk vind ik dit erg fijn. Zo kan je altijd een beetje inschatten hoe de kleur op je lippen zal vallen.

De dop is er heel gemakkelijk af te halen. Je schuift het dopje gewoon weer op het potloodje, om te voorkomen dat de lipliner niet uitdroogt.


Wat zegt Essence over de lipliners?
De coole lipliner kleuren zorgen voor duidelijk contouren en mooie, welgevormde lippen. Handig: de lipliner is uitloop-proof en blijft superlang mooi.




08 Red blush is een donkerrode tint met een vleugje paars erdoorheen. Bij mij valt de kleur op mijn huid zoals ik ook eigenlijk wel verwacht had. De finish is mat. Hierdoor blijft de lipliner goed op zijn plek zitten. Ik ben echt zeer tevreden!

Verkrijgbaarheid. 
De Essence lipliners zijn in 9 verschillende tinten verkrijgbaar. Een lipliner kost €0,99!

Wat is jouw mening over Essence lipliners? Laat het me gerust weten in de comments! 

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x