Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Essence LE: Winter Wonderful


Natuurlijk brengt Essence weer nieuwe Limited Editions op de markt in 2016. Deze LE is deze keer de naam' Winter Wonderful. Leuk?



Winter Wonderful is deze keer met de kleuren wit, blauwe, roze en grijs. Of ik houd van de winter? Zeker weten! Ik vind de winter even leuk als de zomer. En misschien zullen mensen dat wel raar vinden, want de meesten kiezen liever voor een hete zomer met veel ijs en zwemmen. En dan vind ik het weer zo leuk om te fotograferen in de sneeuw, bijna elke week op de schaatsen te staan en veel warme chocolademelk met slagroom te drinken!

Deze Limited Edition zal vanaf eind december tot half januari beschikbaar zijn.

Dit is wat Essence zegt over de 'Winter Wonderful' LE:
Baby, it's cold outside! Met de nieuwe LE van Essence. De harten van alle winter lovies. Ijzige winter kleuren zoals wit, blauw, en grijs kom je tegen. Maar ook warme tinten zoals roze en zalm. De koele tinten zitten vooral in de vier nagellakjes. Met verschillende effecten zoals 'frosted' en 'gekristalliseerde.' En de lipbalsem met een subtiele kleur. De beperkte handcrème voedt droge handen soepel en romig aan. Welkom bij Winter Wonderland met Essence!'




Producten van deze winter LE? Fantastisch! LE Winter Wonderful van Essence:

  • - 4 nagellakjes voor €1,79 per stuk. 
  • - Handcreme voor €1,99.
  • - 2 oog & binnenrand oogpotloden voor €1,99 per stuk. 
  • - Lippenbalsem voor €1,99. 
  • - 2 Lipglosses voor elke €2,99.
  • - Oogschaduw palette voor €3,79. 
  • - Duo Eyeshadow Brush voor €2,49.
  • - Pompom haar elastiekjes voor €1,49. 
  • - Blush voor €2,99. 
  • - Highlighter voor €2,99.
  • - Warmte pack voor €1,99. 
Mijn mening: 
Op de een of andere manier spreekt mij deze LE van Essence niet heel erg aan. Het was bijvoorbeeld leuk geweest als er een sneeuwvlokjes topcoat bij zat, omdat het winter is. Het enige waar ik benieuwd naar ben is de highlighter en de blush! 

Wat vind jij van de winter? En van deze LE van Essence?

Liefs,
Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x