Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Tag: 15 vragen die niemand je ooit stelt



Hee hoi iedereen! Het is al even een tijdje geleden dat ik een tag voor jullie heb gedaan. Tags zijn eigenlijk heel leuk! 

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Uhm.. Ja, dat is elke nacht weer anders. De ene keer merk ik niet dat ik de kastdeuren open heb gelaten en de andere keer doe ik ze gewoon dicht. Soms laad ik de lade van mijn kast ook te vaak open staan, haha.

2. Neem je miniflesjes mee uit hotels?
Dit is eigenlijk wel een vraagt die totaal niet bij mij past, haha. Want ik overnacht eigenlijk nooit in een hotel. Wij gaan altijd op vakantie met ons gezin naar een bungalowpark, aangezien wij ons boomerhondje echt altijd meenemen! Verder heb ik tot nu toe, 1 keer in een hotel geslapen. En dat was in 2014, toen ging ik met school naar Parijs. 

3. Heb je ooit een straatnaambord gestolen?
Uhm, rare vraag inderdaad! Nope, en ik zie ook geen enkele reden hebben waarom ik dat wel zou doen. 

4. Gebruik je to-dolijstjes?
Ja, en ook echt iedere dag! Vroeger deed ik het via zo'n app op mijn telefoon, terwijl ik het eigenlijk nu veel fijner om met een weekplanner te werken. Die heb ik een paar maanden terug bij de Hema gescoord! Superfijn ding. Zonder mijn weekplanner kan ik nu echt niet meer, haha. 


5. Heb je sproeten?
Nope, en ook eigenlijk nog nooit gehad! 

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Uhm, voor zolang ik mij kan herinneren niet nee haha! Maar het zal vast wel weer eens zo zijn dat ik het wel een keer heb gedaan, maar het ook eigenlijk nu niks meer van weet. En trouwens, dat vind ik wel heel vies!

7. Hoe groot is je bed?
Ik heb een normaal eenpersoonsbed, de maten ervan weet ik niet. Mijn bed staat gewoon in mijn slaapkamer. 

8. Ben je lui?
Hoewel ik bijna wel 1 dag in de week een soort van 'luie' dag heb, ben ik niet vaker lui dan dat! Bijvoorbeeld, als het zondag is, en ik heb veel huiswerk te doen, dan houd ik gewoon mijn pyjama aan met een onesie eroverheen, doe ik mijn haar ook niet. Dan wandel ik zo gewoon de hele dag rond. 

9. Is er iets waar jij je nu aan ergert?
Op dit moment erger ik me de laatste paar dagen aan mezelf, omdat ik heel erg emotioneel ben. Of dat ik soms mijn planning niet voor mekaar krijg voor zoals ik die in mijn hoofd had.. Daar erger ik mij altijd wel heel erg aan. 


10. Kijk jij nog weleens naar tekenfilms?
Heel soms! Tot op de dag van vandaag ben ik helemaal gek op de film 'Frozen!' Ik heb deze nu zo'n 2 keer gezien en ik blijf hem hartstikke leuk vinden! 

11. Kauw je op pennen en potloden?
Nooit gedaan voor zolang ik het nog weet! Ik vind het hartstikke vies, dat ook nog is. En ik zou me ook heel erg schamen als ik aan iemand een pen uitleen die dan volledig afgekauwd is, 

12. Heb jij bij een jeugdvereniging gezeten toen je jonger was?
Eigenlijk nog nooit haha! Ik ga ook nooit naar de kerk, dat is echt niks voor mij. Ik heb weinig interesse voor dingen die te maken hebben met godsdienst etc. 

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Alleen als ik mij verveel of het voor een speciale gelegenheid is. 

 

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
In mijn hoofd heb ik elke dag, wel altijd een nummer er goed inzitten! Op dit moment is dat 'Simpel van Jonna Fraser.' Ik kan op dat nummer echt volledig los gaan, of hij nou te horen is of niet. 

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik ben 17 en heb geen rijbewijs haha! Ik zou vorig jaar (2015) voor mijn scooter rijbewijs gaan maar dat is een beetje, uhm ja, niet zo goed gegaan. 

Wat vinden jullie van dit soort tags?

Veel liefs,
Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x