Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Wat motiveert mij om te blijven sporten?


Het leek me wel leuk om een artikel te maken wat mij nou motiveert om te blijven sporten..



Lees je mee?

Een goede conditie blijven behouden
Werken aan mijn conditie was zeker een van de belangrijkste dingen die ik wou bereiken toen ik net begonnen was met sporten. Voordat ik sportte, zat ik al te hijgen als ik nog niet eens 1 kilometer had hardgelopen. Gelukkig heb ik nu een betere conditie.

Gezonder leven in combinatie met sporten
Voordat ik begon met de sportschool, waar ik nu inmiddels al 5 jaar lang zit, deed ik jaren niks aan sport, en dat terwijl sporten niet alleen goed voor je lichaam is, maar ook voor stress en al die andere dingen!

Ontspanning
Groepslessen zoals Zumba en Bodypump werken echt ontspannend voor mij en ik vind het lekker om een uurtje weg met mijn gedachten te zijn.

Een excuus om leuke (en soms dure) sportkleding te kopen
Als ik een leuk shirtje tegenkom kan ik het heel moeilijk laten hangen.. 4 van de 5 keer neem ik het dan mee.. Oeps, hihi.

Wat motiveert jou om te blijven sporten?

Liefs, 
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x