Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Max & More (EOS) Lipbalm | Vanilla


Ik had een dupe van de EOS lipbalm bij verschillende soorten winkels wel eens gezien..



Maar eigenlijk nog nooit bij de Action! Toen ik deze week bij de Action keek, kwam ik deze EOS lipbalm dupe tegen, en was meteen erg benieuwd! Zou deze lipbalm het waard zijn? 



De verpakking vond ik wel al heel erg schattig eruit zien! Een soort van babyblauwe kleur. De lippenbalsem zit verpakt in een soort eitje, wat een beetje is afgekeken bij EOS. Vanilla, die variant heb ik meegenomen.


Als je de Lip Balm uit de verpakking haalt, komt er een babyblauw eitje uit. Ik vind het er zelf heel erg leuk uitzien!


De Lip Balm heeft een ronde vorm, en ik moet heel eerlijk zijn, dat ik het in het begin wel even raar vond. Ik heb natuurlijk die van W7 getest, maar die was een stuk minder 'hoog' dan deze. Ik moet nog steeds er aan wennen, dat deze een klein stukje 'ronde vorm' heeft aan de bovenkant!

Op de verpakking van de Lip Balm zelf kon ik een stukje met ingrediënten vinden. Dit zijn de ingrediënten:

Olea Europea Fruit Oil, Helianus Annus Seed Oil, Cera Alba, Ethylhexyl, Palmitate, Simmondsia chinensis, See Oil, Prunus Amygdalus, Sweet Almond Oil, Tocopheryl Acetate, Vitamine E, Phenoxyethanol, Parfum, Steviol Glycosides. 

Wat mij vooral opviel, is dat er wel parfum op het lijstje staat, maar dat ik niet een sterke geur ruik. Verder zie ik veel ingrediënten die ik niet ken..

In gebruik vind ik de Lip Balm prima zijn werk doen. In het begin zorgt hij d'r voor dat mijn lippen zacht aanvoelen. Maar na loop van tijd slijt de lippenbalsem er wel snel af. Qua verzorging zou ik zeggen dat hij niet echt geschikt is, maar wel voor de dagelijkse verzorging.
Ik vind het een leuk product, maar niet echt speciaal.

De Max & More Lipbalm is budgetproof en is te verkrijgen bij de Action. 
Behalve deze variant zijn er ook 2 andere varianten verkrijgbaar. 

Heb jij wel eens een EOS lippenbalsem gehad?

2 opmerkingen:

  1. En na een maandje in gebruik begint de balm te stinken... ik sla deze persoonlijk over, ook al moisturized hij prima. Ik had de Blueberry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fardau,

    Zelf heb ik de balsem in Blueberry. Gebruik hem redelijk vaak en hij bevalt prima!
    Leuk artikel :)

    Liefs

    Fabienne.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x