Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Music of the moment (december 2016)


Wintertijd betekent volop gezelligheid, met mooie muziek erbij. Geloof me, als ik zeg dat ik nieuwe muziek heb gevonden, heb ik de letterlijke liefde gevonden..


Ik besloot om vandaag terug te kijken naar december 2016, en een overzicht van muziek te maken die ik het meest heb geluisterd.

Maak kennis met mijn favoriete nummers van de maand december 2016.. 

Anna Grace - Love  Keeps Calling

 

Dit nummer is eigenlijk helemaal niet nieuw. In feite heb ik hier heel vaak naar geluisterd vroeger. Dus ik kende dit nummer al, maar toen ik een paar weken terug aan het luisteren was naar nummers uit 2010, vond ik deze! Love this one!

 Pearl Jam - Just Breathe 
 

Deze band kende ik voorheen helemaal niet.. Ik vond dit nummer ook in de muziekafspeellijst uit 2010! Ik kende dit nummer daadwerkelijk wel, maar hun naam sprak mij nog niet aan. Ik hou van dit nummer.. 

Superficial Love - Ruth B


Een vrolijk nummer, die zeker een diepe betekenis heeft! Heerlijk nummer.. 

The A Team - Cover; Lieke van 't Veer


Een ander vrolijk nummer, een hele goede cover van Lieke van 't Veer! De stem van haar is zo mooi..

TLC - Waterfalls
 

De zomer vind ik zeker de beste tijd van het jaar, om muziek te luisteren. Als het dan zo'n hete zomerdag is, je buiten ligt met een koud drankje in je hand, en je muziek zachtjes op staat.. Heerlijk! TLC kende ik nog niet, maar na dit nummer te hebben geluisterd.. Geweldig nummer. 

Luister jij seizoen gebonden muziek?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x