Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Waar ik blij van werd afgelopen maand - januari 2017


Ik heb weer een hele lange tijd niks van mezelf laten horen.. Ik heb het deze maand zó druk gehad met school dat ik even niet aan mijn blog dacht..



Ik heb 2 examens moeten afronden voor de deadline, waarvan ik maar 1 gehaald heb.. Periode 3 komt er aan, met examens, no! Hoe heftig het ook allemaal klinkt, heb ik toch nog wel leuke dingen meegemaakt waar ik blij van werd.

Kijk je mee, naar de dingen waar ik blij van werd, deze maand? 

- Het vieren van mijn verjaardag met 2 goeie vriendinnen door middel van een high tea bij mij thuis. 
- Elke avond genieten van de mooie zonsondergangen.. 
- Het vasthouden van mijn neefje, van bijna 9 maanden oud. Pure liefde.
- De soms "Winter Wonderland" dagen.. Heerlijk om buiten te zijn, zonder dat ik het extreem koud heb. 
- De sportschool. Ik begin het steeds gestructureerd te doen! Op dit moment sport ik zo'n 1 á 2 keer per week. Ik hoop het vol te houden tot de zomer, zodat ik 3 keer per week kan sporten... 
- Het rijden van mijn eerste autorijles, die heel erg goed ging! Ik heb een uur lang helemaal zelf gereden.. ;)
-  De release datum van "Fifty Shades Darker".
-  Het prikken van datums met leuke dingen in de maand februari. 

Waar kreeg jij een glimlach van op je gezicht afgelopen maand? 

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x