Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

5 dingen waar ik blij van word in de lente


Hoi hoi! Het duurde even.. maar ik ben er weer vandaag met een nieuw artikel! Het is lente, maar het lijkt zo nu en dan nog steeds alsof het nog winter is..



Sommige dagen zijn hartstikke koud, waardoor ik de winterjas weer uit de kast moet halen.. Jammer is dat, want juist in april zou je denken dat de lente volop aanwezig is. Toch heeft de lente momenten waar ik wel blij van word!



Hele dag buiten zijn
Ken je van die zonnige dagen dat je het liefst alleen maar buiten wilt zijn, om van het weer te genieten of stiekem een terassje te pakken? In de lente kan dit gewoon, want dan is het nog niet heel erg warm, zoals in de zomer. Dat je met boven de 25 graden op een terras zit is geen fijn idee. Soms is het ook gewoon even nodig, je wilt even helemaal niets en echt tot rust komen op het terras!

T-shirts met een omgevouwde jeans
 Ik ben echt een liefhebber van outfits met een basic t-shirt met een quote erop en een jeans die ik zo'n 2 keer heb omgeslagen zodat hij iets korter valt. Ik draag dit het liefst het hele jaar door, maar helaas is de winter daar toch echt te koud voor! Dan draag ik vaak een spijkerjack of een bomberjack over de top heen, zodat het niet al te koud is!

De eerste ijsjes van het jaar
Ijsjes eten vind ik echt heerlijk en het liefst eet ik ze de hele week door in de lente en in de zomer! Vooral chocolade en yoghurt bosvruchten ijs zijn echt mijn favoriet. Deze ijsjes staan ook standaard op mijn lijstje als ik een ijsje ga halen in de ijssalon.

Leuke dingen boeken voor in de meivakantie
Daarnaast is het ook heel fijn om alvast vooruit te blikken richting de meivakantie, en het mooie weer er wat in de toekomst aan zit te komen en je daar al op te verheugen! En eventueel een picknick plant met je vriendinnen.

Dingen bakken / DIY
Ik houd van bakken als het erop aankomt! Ik vind het echt leuk om te doen. Het is nu nog zo af en toe koud buiten, je wilt bezig zijn en we mogen allemaal wel een keer smikkelen van iets lekkers. Dus waarom ook niet? Ideaal om een lekkere taart te bakken, of een lekker dessert te maken via een tutorial op YouTube.

Wat vind jij fijn aan de lente?
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x