Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

5 favorieten | kledingrek


Toen ik laatst een "5 favorieten" artikel voorbij zag komen op een ander blog, schoot het me te binnen dat ik ook al heel lang geen 5 favorieten artikel online had geplaatst..









Vandaag laat ik jullie mijn 5 favorieten van dit moment van mijn kledingrek zien! Kijk je mee? 


Ik vind dit shirt echt superleuk, hij is bordeauxrood met zwarte verticale strepen erop. Ik pak deze vaak uit mijn kast omdat ik de kleur zo mooi vind! Hij is afkomstig van de Pull en Bear, en ik heb 'm zo'n 3 maanden geleden gekocht.


Deze polo van Hollister kocht ik 2 weken geleden via de app United Wardrobe. Het is een leuk model, die strak om je lichaam valt. Je kunt deze stoer dragen met een gescheurde jeans en gympen! Maar ook heel basic als je er bijvoorbeeld laarsjes onder draagt.



Dit shirt van Kenzo kocht ik zo'n 4 weken geleden op de app United Wardrobe. Het is echt een favoriet van mij. Het liefste draag ik 'm elke dag, maar ik durf hem eigenlijk ook niet te vaak te wassen, omdat ik bang ben dat de afdruk er dan af gaat.. Ik had eerst echt een vreselijk hekel aan oversized tops, maar nu vind ik het echt leuk staan!


Deze té leuke sweater kocht ik afgelopen winter bij de Coolcat. Ik paste hem eigenlijk zonder het idee dat ik 'm zou kopen, want de tekst is zo apart, maar ook weer zo gaaf. Eenmaal aangetrokken kon ik 'm niet meer weerstaan en heb ik hem gekocht!


Dit Lief shirt heb ik eigenlijk nog niet zo heel lang. Hij zit lekker vlot, maar ik heb hem nu 1 keer in de was gedaan, en de hele opdruk is lelijk geworden.. Zonde! Je ziet het niet op de foto maar er zitten allerlei kleine scheurtjes in de opdruk..


Dit waren dan mijn 5 favorieten van dit moment van mijn kledingrek!
Heb jij ook een favoriet kledingstuk op dit moment?

Liefs!


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x