Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn favoriete zomerkleding!

Hee!

Vandaag heb ik een nieuw bericht voor jullie! Vandaag ga ik jullie laten zien wat mijn favoriete kledingstukken zijn voor de zomer! Gelukkig is het al iets warmer hier in Nederland. Ik zal er bij vertellen waar het kledingstuk vandaan komt, en als ik nog weet hoeveel hij kostte, en of hij nu nog verkrijgbaar is! Lees dus mee als jij wilt weten, wat mijn favoriete zomerkledingstukken zijn! 




Als eerste dit jurkje van de Only. Ik heb dit jurkje nog niet zo heel lang, ik geloof nog maar een paar maandjes. Ik was toen met een vriendin de stad in, en toen kwam ik deze tegen, toen heb ik 'm gepast, en later met mijn moeder gekocht! Ik vind hem echt superleuk, het bovenste en het onderste zitten aan elkaar vast. Het zwarte rokje zit heel strak en het witte 'shirtje' met een mintgroen topje eronder zit heel los. Echt vet leuk, en ik draag het zeker ook vaak! :).
En trouwens, dit Jurkje is helaas niet meer verkrijgbaar bij de Only.


Dan heb ik dit Topje / Jurkje van de Pieces. Ik vind dat het echt een superleuk printje hebben! Het heeft zwart witte strepen en daarop weer ontzettend leuke zomerse bloemen. De top sluit ook echt mooi aan. En hij zit best wel strak, maar persoonlijk, vind ik strak lekkerder zitten dan 'los'. Deze kun je ook in de winter dragen, met een zwarte blazer erover heen. Ik vind dat je 'm gewoon bij alle seizoenen kan dragen! Deze is helaas niet meer verkrijgbaar bij de Pieces. 


Dan deze Highwaisted (beetje) short van de Only. Ik vind hem echt supertof! De prijs van de short vond ik wel wat aan de dure kant, maar ik verwachtte er ook wel goede kwaliteit van, en sowieso zoveel had ik er wel voor over omdat ik hem echt gewoon superleuk vind! Dit is mijn eerste short trouwens, eerder heb ik nooit een short gehad. Dat komt omdat ik onwijs lange benen van mezelf heb, en als ik dan een short ga dragen, dan lijk ik nog langer, dusja. En deze is volgens mij nog wel verkrijgbaar bij de Only, maar dat weet ik niet zeker. 


Dan heb ik dit felblauwe vest van het merk: Outfitters Nation. Mijn kast hangt vol met dit merk! Het is een merk dat alleen maar kinderkleding verkoopt, maar de maten voor mij zijn perfect omdat ik dus zo lang ben! ;). Dit vest heb ik ook nog niet zo heel erg lang. Ik denk nog maar 2 maanden. Ik vind de kleur echt helemaal super voor deze zomer! Lekker fel en een vrolijk kleurtje. Deze draag ik ook heel graag. Het liefste met een rokje eronder, of gewoon een dunne jeans. Deze is ook niet meer verkrijgbaar, deze was toen ik de sale voor €17,50. En ik weet helaas niet meer waar ik 'm gekocht heb, sorry!


Dan heb ik dit bloemenjurkje van Esprit. Deze kocht ik 1 of 2 jaar geleden voor een bruiloft. Ik had dit jurkje aan met een grijs vestje erboven en een grijze legging eronder met 'rafeltjes.' Echt superleuke bloemenprint vind ik dit! Lekker zomers. En deze draag ik ook echt heel graag met een legging dus eronder, en mijn birkenstocks. Deze is helaas niet meer verkrijgbaar bij de Esprit winkel. 


Ik vind vlindermouwen tops echt heel erg mooi en leuk! Ik heb deze, en die komt van de H&M Divided, deze heb ik vorig jaar in de sale gekocht bij de H&M. Echt gewoon superleuk, en het effect bij de mouwen, i love it! Ik vind het printje wat erop staat echt superleuk, ik weet zelf niet wat het betekent, maar oké. Deze draag ik dus heel graag met een grijs topje eronder. :)! Dit was het laatste kledingstuk alweer!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!  
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog! 
Tot snel, en geniet van het mooie weer hé!
Veel liefs, Xxx Demi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x