Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

My New Wishlist! Met o.a. Uggs, H&M en meer!

Hee!

Een paar weken terug had ik een bericht geplaatst over mijn H&M wishlist! Ik vond dat deze al veel te oud werd, dus heb ik vandaag een nieuwe wishlist voor jullie! Dit is niet alleen van de H&M, maar ook van andere winkels. Lees snel mee als je benieuwd bent, wat er op mijn wishlist van deze maand staat! 

Ik ga beginnen, met schoenen, die dit seizoen niet goed van pas komen. Ze zijn veel te warm voor dit weer, dan zweten je voeten echt heel erg.. Je weet vast wel waar ik het over heb! ♥. 
Uggs, Juist ja! Al ontzettend lang droom ik van Echte Ugg Australia Uggs. Maar oh! Wat zijn ze ontzettend duur. Schoenen voor 200 euro? Ik ben niet gek! Voor dat geld kan ik er wel iets anders leuks van kopen. Ik heb wel wat goedkopere Uggs gezien, maar dan moet je ze via internet bestellen, en dan heb je die problemen weer: Is het wel de goede maat? Worden ze wel echt verzonden? Word ik niet in de maling genomen? Dus daarom bestel ik eigenlijks nooit iets via internet.. Ik weet nooit of het past namelijk. Er zijn wel winkels bij mij in de buurt waar ze Echte Uggs verkopen, maar daar zijn ze weer zo ontzettend duur.. Maar déze uggs, vind ik echt supervet! :





Love <'3

Ik ga verder met fashion! Een van mijn favoriete online fashion sites is www.wehkamp.nl! Echt wauw, ik houd van deze site! Alleen, ik bestel echt bijna nooit kleding via internet, omdat ik nooit weet of het wel goed past, en als het dan niet past, dan moet ik het weer terugsturen, en dat kost ook weer geld, en aah! Wat een gedoe dat. Daarom koop ik altijd mijn schoenen en mijn kleding gewoon in de winkel omdat ik dan zeker weet dat ik het leuk vind en dat ik het pas. Want soms heb ik iets gevonden, qua een kledingstuk, bijvoorbeeld een shirtje, dan vind ik hem echt superleuk, op het eerste gezicht, en als ik 'm dan aan heb, dan denk ik echt van: ieuw? Ik denk dat jullie dat soms ook wel is hebben. Maar nu verder op de kledingstukken die ik wel graag zou willen 'hebben'. Hebben klinkt misschien hebberig, maar dat ben ik echt totaal niet haha! ;)


Als eerste dit superleuke jurkje van Vero Moda. Het waterval effect, ik houd ervan! Ik heb nog niks met een waterval effect, omdat ik altijd maar denk dat het stom staat bij mij. Maar dit jurkje, echt wauw! Ik vind 'm echt supertof, alleen de kleur van het shirtje erboven, dat is jammer. Het is een mooie kleur voor de zomer, alleen ik kan niet al te lichte kleuren of felle kleuren dragen, ik ben van mezelf ontzettend wit (bleek) van huidskleur, en dan word ik nóg bleker. Bah! Als hij nou paars of wit aan de bovenkant was hij mooier geweest vind ik. Vero Moda Jurk €26,95.

Nu verder met de H&M! Een favoriete kledingwinkel van mij, alhoewel, ik krijg ontzettend snel gaatjes in mijn kleding van de H&M, bah! Hebben jullie dat ook? In je H&M kleding van die kleine gaatjes, alsof er een beestje aan gegeten heeft.. Echt vreemd.



Ik kijk wel is bij de 'paskamer' op de H&M site omdat ik dat best leuk vind. Ik weet niet of jullie t kennen, maar t staat hier: 


De paskamer houd in dat je kleding van de H&M online webshop bij een model kan aantrekken om te kijken hoe het staat. Alles wat er op de H&M Online webshop staat, staat daarin zeg maar. Zo kun je je eigen outfit samenstellen, en als je zeker weet dat je 't wilt kopen, dan kun je op : 'Plaats alles in shoppingbag' klikken. Echt superleuk! 

Dus ik kwam dat superleuke rokje tegen, en ik dacht echt: "Wauw! Die moet ik passen." Alleen.. ik had niet naar de prijs gekeken, jullie willen niet weten hoe duur hij is.. Dat dunne rokje kost al €34,95. Dit ben ik echt niet gewend van H&M. Maar toch echt een superleuk rokje! :)

Dan ga ik verder naar de webshop: pieces! Pieces is een merk die Vero Moda en Only ook verkoopt. Je kent het merk vast wel van die highwaisted broeken met die ritsen aan de achterkant. Deze heb ik al een keer gepast, maar die stof, en zo hoog zittend, ik vind het gewoon niet fijn zitten! Ik heb zelf een sjaal van de Pieces en nog 2 treggings, dus een legging en broek in een, maar dan zonder voorzakken en een knoop & rits. Die sjaals! I love it. <'3 


Kijk dan! Hoe leuk met al die neon kleurtjes! De prijs van zulke sjaals valt best mee, alleen ik heb vaak dat ik een sjaal leuk vind, en dan denk ik : "ik wil eerst bij die en die winkel kijken en dan zie ik wel weer verder!" En dan heb ik op het laatste moment dus geen geld meer om zo'n sjaal te kopen haha! ;) Prijs sjaal: €12,95.

Dit was mijn wishlist qua Fashion alweer!
Ik denk dat ik nog een aparte wishlist qua Make Up ga maken voor jullie!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Bedankt voor het lezen van dit bericht en het volgen van mijn blog! <'3
Tot snel en geniet van het lekkere weer hé! :)
Heel veel liefs, Xxx Demi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x