Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Voor alle fans van One Direction! <'3

Ik weet niet of jullie het weten, maar ik wilde het toch graag delen voor de fans van One Direction.


One direction brengt een eigen make up lijn uit! De lijn gaat "Little Things" heten. 
De collectie bevat vijftien verschillende producten. Fans kunnen onder meer lippenstift, nagellak en oogschaduw kopen! Als jullie moeite hebben met het kiezen van de kleur, dan kunnen ze hun keuze baseren op hun favoriete bandlid ;).

Ik wilde dit toch eventjes kwijt, het is nog niet bekend of het in Nederland verkocht word, maar ik hoop van wel ! 

Dit was mijn artikel weer, ik vond dat het wel een beetje met Beauty te maken had, haha! ;)
Achja, bedankt voor het lezen van dit artikel en het volgen van mijn blog!
Tot snel <'3.
Heel veel liefs, Xxx Demi.

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x