Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Beauty favorieten van 2013! ❤


Het is 2014! Ik wil je graag mijn beauty favorieten van 2013 laten zien! Al mijn favoriete producten die ik het meeste heb gebruikt, ga ik je vandaag laten zien! Kijk je mee?

Mijn favoriete beauty producten zijn producten waarvan ik gewoon vind dat ze echt heel fijn waren! Ik heb alle producten echt wel dagelijks gebruikt, of gebruik ik nu nog steeds dagelijks. Hopelijk vind je het leuk en heb je wat aan mijn favoriete producten van 2013!


Allereerst in het onderdeel haarverzorging. Batiste is een heel fijn merk met allemaal verschillende droogshampoos. En zij hebben dus onder andere deze droogshampoo. Deze droogshampoo gebruik(te) ik echt heel erg vaak. Ik ben er helemaal gek op. Als ik 's morgens geen tijd heb om te douchen spray ik even gauw deze droogshampoo in mijn haar en mijn haar ziet er gelijk een stuk minder vet uit! Ik heb deze droogshampoo ergens begin februari 2013 gekocht, en gebruik 'm nu gewoon nog steeds. Het geeft een prachtig resultaat. Deze droogshampoo heeft mijn haar echt gemakkelijker gemaakt! Als je een goede droogshampoo zoekt, dan moet je zeker bij Batiste zijn!


Twee lipproducten die ik het meeste heb gebruikt in 2013!




Eentje is van Catrice, dit is een ultimate shine lipstick. En dit is nummer 210 Kiss Kiss Hibiskiss. Helaas is deze uit het vaste assortiment van Catrice, wat betekent dat je hem niet meer kan kopen. Dit is een lekkere felle roze lipstick, die ik veel heb gedragen in de zomer. Ik ben gek op deze lipstick! Ik ben heel erg blij dat ik hem heb, want hij is uit het assortiment!




Een ander favoriet lipproduct is van Maybelline. Ik heb het merk Maybelline het afgelopen jaar ontdekt, niet in de zin van dat ik het merk niet kende. Maar in de zin van dat er ook best goedkope producten tussen kunnen zitten die gewoon top zijn! Mijn favoriete lippenbalsem is toch echt wel BABYLIPS! Het is deze mooie roze lippenbalsem. Ik gebruik deze nog steeds elke dag en hij is fantastisch!


Nagellak kon natuurlijk niet ontbreken! Dé ontdekking van 2013 is Liquid Sand lakjes!


Dit Liquid Sand lakje van Essence "156 me & my lover" is GE WEL DIG! Ik gebruik dit lakje nog niet zo heel erg lang, maar ik ben hier echt enorm fan van! Het geeft zo'n mooi en speciaal effect op je nagels.


Een ander lakje die ik ook heel fijn vond, is 01 Karl Days Tres Chic van Catrice. Dit vind ik een hele mooie nude kleur. Ik gebruik deze nagellak vaak omdat het gewoon een prachtig lakje is op je nagels.


Dit is een bb cream van de Action! Dit is de light versie. Deze bb cream is echt fantastisch. Hiervoor heb ik een foundation poeder gehad, maar als ik dat vergelijk met een bb cream vind ik een bb cream veel fijner werken. Hij is bijna leeg, ik moet echt weer een nieuwe halen. Deze bb cream die is gewoon precies mijn huidskleur! Het voelt niet alsof ik een dikke laag cream op mijn gezicht heb, absoluut niet! Op het gebied van foundations zou ik deze echt een x proberen!


Deze oogschaduwbasis heb ik al best lang, maar is toch de meeste favoriete oogschaduwbasis die ik tot nu toe heb gehad! Dit is de Essence i love stage eyeshadow base. Deze oogschaduwbasis vind je gewoon bij het Kruidvat. Het geeft gewoon iets extras aan mijn oogschaduw! Het is een topproduct en ik ben er gewoon heel enthousiast over!



Dan een mascara. Dit is er een die ik heel veel heb gebruikt in 2013. De Catice lashes to kill mascara. Hij werkt heel prettig en krijg helemaal geen klontjes. Zelfs niet als ik 2 a 3 lagen op mijn wimpers doe! Hij is goed zwart, en gewoon heel erg fijn! En budget natuurlijk ;).



Ik ben heel erg blij met deze 2 delige brush van de H&M! Hij heeft 2 kanten, een blending kant en een eyeliner kant. Heel veel merken hebben een blendingbrush, maar die vind ik dan gelijk best duur. Deze brush van de H&M kost maar 2,95 en is een fantastisch product! Deze is evengoed, en veel goedkoper dan bijvoorbeeld een brush van Catrice.

Wat zijn jouw favorieten van 2013?
--------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x