Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review Etos glitter eyeliner.


Eerlijk gezegd heb ik nog nooit een glitter eyeliner gebruikt. Ik heb deze glitter eyeliner gekregen op mijn verjaardag en wilde hem dolgraag voor jullie uitproberen!



Eyeliner, je krijgt er nooit genoeg van! Ik ook niet hoor haha. Daarom heb ik inmiddels alweer een eyeliner erbij. Wat vind ik van deze Etos Glitter Eyeliner? Lees mee!

Product: Glitter eyeliner.
Merk: Etos huismerk.
Cijfer: 7,5.
Prijs: €2,99.


Als ik hem zo zie vind ik hem echt hemelsmooi. Er zitten zoveel glitters in. Ten eerste is deze glitter eyeliner ideaal voor als je naar een bruiloft, of een ander feestje gaat. Hij is vrij klein van formaat en dus gemakkelijk mee te nemen.


Als ik naar een feestje ga doe ik altijd wat speciaals met mijn oogmakeup. Bij mij lukt een eyeliner aanbrengen nog niet helemaal goed, maar dat komt vast wel haha! Deze eyeliner is zo mooi.. Het is ook de enige eyeliner met glitters die ik heb.


Een van de glitter eyeliners die ik heb met een best goed resultaat. Hij heeft ook aardig wat pigmentatie. Wel een minpuntje, hij droogt best sloom.. Pas dus op dat je eyeliner niet verschuift! ;)

Zelf zou ik deze eyeliner niet gauw nog een keer kopen, niet zo heel veel speciaals zit er aan, maar toch wel een fijne eyeliner voor een leuke party!

Wat is jouw mening over Etos huismerk producten?
----------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x